Re: SEO 3.0

From: Tomáš Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Fri, 2 Sep 2011 11:47:57 +0200
marek: nee, adsense tam nebyly. byly to nějaké sračkoidní weby klienta, asi
5 z jeho tisíce domén, chtěli jsme chtěli dát obsahový web a předtím
zjistit, kolik na to chodí lidí a jakmile jsme tam dali GA kód, tak to
popadalo (přitom ostatní weby zůstaly).

ad honza: samozřejmě že to je do značné míry postupný přechod, a je jasné,
že to kam se to se "seo 3.0" dostává je nějaký cílový stav, kam se to chtělo
dostat vždy, ale přesto myslím, že takové vymezení na různé etapy schopností
vyhledavačů je na místě - hodně zjevné je to u toho Seznamu, který nedělá
postupné změny ale radikální, tj. přechod z web 1.0 -> web 2.0, tj.
sledování zpětných odkazů byl u něj otázkou přepnutí jednoho vlahého
říjnového rána léta páně 2007. Stejně tak ty schopnosti v oné 2.5. a 3.
generaci také přišly až v nějaký okamžik, vzpomínám, kdy Google byl jen
jeden globální, kdy neměl geo targeting, kdy neměl language targeting, kdy
měl stabilný stránku pro všechny lidi z jedné země (nevím jen jestli to není
tak dávno, nebo jestli už to dělám moc dlouho ;), tj. tato vylepšení
postupně vznikají a pak nabírají na síle a významu. Člověk taky vzešel z
opice postupně.

co se týče GA - myslím, že je google používá jako jeden z informačních
zdrojů a myslím, že podvrhávání GA statistik bude rozhodně jedna z nových
black-seo metod (a mimochodem proč myslíš, že to nikdo nedělá?). Google ale
má s čím data korelovat - když bude mít statisticky významný rozdíl mezi
tím, co mu hlásí jeho Chrome / Android uživatelé s tím, co mu hlásí
analytics, tak prostě analytics bude nejspíš ignorovat. Ty Chrome/Android
užiky těžko očuráš.

Tomáš Kapler
Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
Received on 02. 09. 2011, 11:47 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME