jak období do URL ?

From: Lukáš Fibiger <fibi (zavinac)>
Date: Fri, 30 Sep 2011 18:16:25 +0200
Vytvářím nový web s nabídkou ubytování v chatách a chalupách v ČR a SK.
A řeším problém období, zda má, nebo nemá být v URL.
S tím že u většiny oblastí a lokalit (tedy kategorie) už popisky zvlášť
pro léto a zvlášť pro zimu máme a u samotných chat jsou dokonce všude.

V zásadě mám 3 řešení a ani jedno mi nepřijde ideální
1) - období v URL
výhody : URL vždy vrací stejný typ obsahu a tedy vyhledávače nacházejí
na example.com/krkonose/leto/ vždy texty k letním pronájmům a na
example.com/krkonose/zima/ texty k zimním pronájmům.
nevýhody : není pak možnost cílit obecné kampaně a odkazy např. kampaň
cílící jen na "chaty v Krkonoších" a URL je delší

2) - období v URL nepovinně
tedy varianta 1 s tím že by období nebylo v URL nutné a pokud ho tam
nenajdu vrátím obsah pro aktuálně prodávané období
nevýhody : nevím jestli nebude vyhledávačům že example.com/krkonose/
budou nacházet jinak zaměřený obsah, ale především pak vzniknou
duplicity kdy v době aktuálního léta budou na URL
example.com/krkonose/leto/ stejné texty jako na example.com/krkonose/

3) - období řešit JS (tedy texty na stránkách by byly jak letní tak
zimní a pomocí JS by bylo neaktuální období skryté)
výhody : zcela tím zmizí problém období v URL, prostě tam nebude
nevýhody : pro vyhledávače bude méně stránek a obsah nebude tak cílený.
(taky je to technicky dost náročné řešení ty texty jsou na více místech
nejde op jeden balík)

Jen předesílám že letní a zimní obsah jsou vzájemně dost odlišný, nejde
jen u letní upoutávky na cyklostezky a zimní lyžování, ale i prolink
skrz stránky a linky do cizích stránek tématicky podobných.

Tedy co radíte že je pro web a jeho dobrou nalezitelnost to nejlepší
řešení ?

Lukáš Fibiger
Received on 30. 09. 2011, 18:16 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME