Re: jak období do URL ?

From: Peter Husarik <peter.husarik (zavinac)>
Date: Fri, 30 Sep 2011 12:43:35 -0400
Ahoj,
Mne sa najviac pozdava varianta 2. Lan proste nastavit canonical URL =
krkonose/aktualne obdobie.
Tym padom odpadaju duplicity.

Zaujimalo by ma ale ako sa s tym vysporiadaju vyhladavace ked sa raz za cas
canonical zmeni. Ale myslim, ze by s tym nemali byt problemy.

p.s.: Mozno off topic: Ako je na tom s canonical URL Seznam (pripadne dalsie
vyhladavace)? Je to uz povazovane za standard?


S pozdravom,
Peter

2011/9/30 Lukáš Fibiger <fibi (zavinac) bktour.cz>

> Vytvářím nový web s nabídkou ubytování v chatách a chalupách v ČR a SK.
> A řeším problém období, zda má, nebo nemá být v URL.
> S tím že u většiny oblastí a lokalit (tedy kategorie) už popisky zvlášť
> pro léto a zvlášť pro zimu máme a u samotných chat jsou dokonce všude.
>
> V zásadě mám 3 řešení a ani jedno mi nepřijde ideální
> 1) - období v URL
> výhody : URL vždy vrací stejný typ obsahu a tedy vyhledávače nacházejí
> na example.com/krkonose/leto/ vždy texty k letním pronájmům a na
> example.com/krkonose/zima/ texty k zimním pronájmům.
> nevýhody : není pak možnost cílit obecné kampaně a odkazy např. kampaň
> cílící jen na "chaty v Krkonoších" a URL je delší
>
> 2) - období v URL nepovinně
> tedy varianta 1 s tím že by období nebylo v URL nutné a pokud ho tam
> nenajdu vrátím obsah pro aktuálně prodávané období
> nevýhody : nevím jestli nebude vyhledávačům že example.com/krkonose/
> budou nacházet jinak zaměřený obsah, ale především pak vzniknou
> duplicity kdy v době aktuálního léta budou na URL
> example.com/krkonose/leto/ stejné texty jako na example.com/krkonose/
>
> 3) - období řešit JS (tedy texty na stránkách by byly jak letní tak
> zimní a pomocí JS by bylo neaktuální období skryté)
> výhody : zcela tím zmizí problém období v URL, prostě tam nebude
> nevýhody : pro vyhledávače bude méně stránek a obsah nebude tak cílený.
> (taky je to technicky dost náročné řešení ty texty jsou na více místech
> nejde op jeden balík)
>
> Jen předesílám že letní a zimní obsah jsou vzájemně dost odlišný, nejde
> jen u letní upoutávky na cyklostezky a zimní lyžování, ale i prolink
> skrz stránky a linky do cizích stránek tématicky podobných.
>
> Tedy co radíte že je pro web a jeho dobrou nalezitelnost to nejlepší
> řešení ?
>
> Lukáš Fibiger
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
> -----------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
Received on 30. 09. 2011, 18:43 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME