Re: Eshop - adresy produktů

From: Jakub Hanak <hanak (zavinac)>
Date: Sun, 05 Feb 2012 22:41:39 +0100
Díky všem za odpověďi!
V podstatě se shodujete, že u zaběhlého eshopu nemá smysl URL měnit. 
Nějaké duplicitní položky se zajisté najdou, protože máme produkty, 
které jsou ve více kategoriích. Jak psal Tomáš Kapler, záleží i na tom 
jakým způsobem jsou výrobky vyhledávány a u nás je to v podstatě všemi 
cestami. Jednak názvem výrobku, poté jen přes samotného výrobce a také 
přes název kategorie, ikdyž tam se zatím nevyskytujeme ani zdaleka na 
takové pozici, aby to nějak ovlivnilo naši návštěvnost. Možná nebude na 
škodu odtajnit o jaký web se jedná, jde o outdoorovyobchod.cz :)

On 5.2.2012 22:30, Tomáš Pilát wrote:
> tak že to Tome myslím můžeme docela zkrátit:) Odpověď zní: Url produktu by
> mělo být bez podúrovní. Dokonce mne snad ani nenapadá případ kdyby to mělo
> být jinak. Důležité je mít dobře napsány dlouhé názvy výrobků ze kterých se
> případně URL generuje.
>
> Bc. Tomáš Pilát
> tel.: 602 457 818
>
>
> Dne 5. února 2012 22:20 Tomáš Kapler<kapler (zavinac) mediacentrum.cz>  napsal(a):
>
>> UFF, tak jsem chtěl krátce odpovědět a nakonec jsem se "trochu" rozepsal,
>> tak jsem to dal raději na blog:
>> http://www.seo-konzultant.cz/optimalni-url-adresy-produktu-v-eshopu
>>
>>
>> Tomáš Kapler
>> Váš www.SEO-konzultant.cz<http://www.seo-konzultant.cz/>
>>


-- 
Jakub Hanak

Bluesoft  s.r.o.
Údolní 33, Brno, 602 00
Phone: +420 724 929 121
E-mail: hanak (zavinac) bluesoft.cz
Received on 05. 02. 2012, 22:41 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME