Re: Eshop - adresy produktů

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Sun, 5 Feb 2012 22:57:09 +0100
No já bych řekl naopak - URL adresy by měly být většinou bez "nadúrovní" -
tj. nemá smysl mít
/elektro/drobné-elektro/vysavače/aku-vysavače/název-vyrobku ... ale když už
tak /aku-vysavače/nazev-vyrobku. A nebo když podúroveň obsahuje vždy název
nadřazené kategorie, tak to může být /vysavače/aku/nazev-vyrobku. Ale třeba
u obchodů rozsahem podobným mnou zmíněným nakupka.cz může být zajímavé tam
mít první úroveň, tj.např. nakupka.cz/bile-zbozi/nazev-vyrobku, protože to
ukazuje hlavní strukturu. Prostě není to taková sranda.

Imho klíčové je mít správně název produktu rozklíčovaný do různých kolonek
- nemít v něm název výrobce, nemít v něm kategorii a nemít v něm třeba
nějakou bližší specifikaci jako je barva atp. Z toho se dá vždy něco složit
podle potřeby, později se to dělá mnohem hůř. A hlavně - zamyslet se nad
tím hned od začátku a přemýšlet i nad tím, jak se možná bude můj obchod
vyvíjet v budoucnu

T.


2012/2/5 Tomáš Pilát <tomas.pilat (zavinac) gmail.com>

> tak že to Tome myslím můžeme docela zkrátit:) Odpověď zní: Url produktu by
> mělo být bez podúrovní. Dokonce mne snad ani nenapadá případ kdyby to mělo
> být jinak. Důležité je mít dobře napsány dlouhé názvy výrobků ze kterých se
> případně URL generuje.
>
> Bc. Tomáš Pilát
> tel.: 602 457 818
>
>
> Dne 5. února 2012 22:20 Tomáš Kapler <kapler (zavinac) mediacentrum.cz> napsal(a):
>
> > UFF, tak jsem chtěl krátce odpovědět a nakonec jsem se "trochu" rozepsal,
> > tak jsem to dal raději na blog:
> > http://www.seo-konzultant.cz/optimalni-url-adresy-produktu-v-eshopu
> >
> >
> > Tomáš Kapler
> > Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
> >
>
Received on 05. 02. 2012, 22:57 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME