Re: Vliv Skliku na fulltext

From: Milan Tuček <seo3 (zavinac)>
Date: Wed, 15 Feb 2012 11:16:47 +0100
Dobré dopoledne,

názor Michala Kubíčka bych podpořil. Firmy.cz jsou *přirozeně* významný 
web, zpětný odkaz z něj je kvalitní, a to i díky jakés takés relevanci 
(kategorie, podobná "témata"). Nemyslím, že administrátoři fulltextu 
přidávají "webu" (doméně?) nějaké "body navíc". Fulltext, pevně věřím, 
je záměrně zcela nezávislý na nějakém přilévání plusových bodů třetích 
stran.

V nápovědě Firem.cz je uvedeno, že řazení firemních zápisů se určuje i 
tzv. bonitou klienta.

http://napoveda.seznam.cz/cz/jak-se-radi-vysledky-hledani.html

Ačkoliv to explicitně uvedeno není, nemýlím-li se, bonitu zvyšuje i 
útrata v Skliku (viz http://goo.gl/boUFP).

Z toho mi logicky vyplývá, že peníze pro Sklik přímo úměrně přispívají k 
pozicím v SERP, avšak pouze přeneseně. Zaplatím Sklik -> zvyšuji bonitu 
-> zlepšuji svou pozici ve Firmách.cz -> získávám kvalitnější zpětný 
odkaz -> posunuji se v SERP. Konstrukce je ale tak dlouhá a časově 
rozložená, že zisk z pozic oproti nákladům na Skliku je neměřitelný. Jen 
kvůli pozicím ve vyhledávání bych rozhodně do Skliku peníze nedával, lze 
najít mnoho efektivnějších způsobů investic.

Pěkný den,

Milan Tuček


On 15.2.2012 8:50, Michal Kubicek wrote:
> Význam bude vyšší. Proč? Jde o významný a navštěvovaný web, dobře
> hodnocený nejen Seznamem, ale i Google. Jde o web, který má velmi
> kvalitní zpětné odkazy z jiných velmi kvalitních webů (mapy.cz,
> seznam.cz a další weby z rodiny...). Jen spekulovat můžeme, zda
> administrátoři fulltextu přidali, či nepřidali tomuto webu i nějaké
> "body" navíc. osobně si myslím, že to ani není třeba.
>
> Se srdečným pozdravem
>
> Mgr. Michal Kubíček
>
>
>
> PRONETmedia, s.r.o. | Nádražní 385/34 | 702 00 Ostrava | Tel:
> 603487848, 5555 07 800
> Gtalk chat: kubimi (zavinac) gmail.com
>
> *****************************************
>
> Blog: http://www.michalkubicek.cz
> Twitter: http://www.twitter.com/michalkubicek
> Firma: http://www.pronetmedia.cz
> Skype: pronetmedia
>
> TIP: Staňte se fanoušky nové knihy 333 tipů a triků pro SEO:
> http://www.facebook.com/seokniha
>
>
>
>
> Dne 15. února 2012 8:48 ZeroStudio.cz - Jan Dvořáček
> <dvoracek (zavinac) zerostudio.cz>  napsal(a):
>> Otázka zní, jaký má zápis na Firmy.cz vliv? Je to prostě jeden z mnoha odkazů nebo pro Seznam.cz znamená něco víc? :-)
>>
>>
>>
>> Jan Dvořáček
>>
>> ZeroStudio.cz
>> Purkyňova 18
>> 568 02 Svitavy
>>
>> Tel.: 775 222 718
>> E-mail: dvoracek (zavinac) zerostudio.cz
>>
>>
>>
>> - Analýzy a optimalizace výkonu webů a e-shopů
>> - Optimalizace pro vyhledávače
>> - Správa PPC kampaní
>> - Tvorba webů a e-shopů
>>
>>
>>
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: kubimi (zavinac) gmail.com [mailto:kubimi (zavinac) gmail.com] On Behalf Of Michal Kubicek
>> Sent: Wednesday, February 15, 2012 8:44 AM
>> To: seo (zavinac) nawebu.cz
>> Subject: Re: Vliv Skliku na fulltext
>>
>> Firemní zápis má vliv. U některých výraznější, u jiných méně patrný. V
>> každém případě zápis v katalogu Firmy.cz může být inicializátorem pro
>> Seznam robota, aby na váš web zamířil.
>>
>> U Skliku bych to netvrdil. Máme weby jak s, tak i bez Skliku a nevidím
>> výrazný rozdíl.
>>
>> Se srdečným pozdravem
>>
>> Mgr. Michal Kubíček
>>
>>
>>
>> PRONETmedia, s.r.o. | Nádražní 385/34 | 702 00 Ostrava | Tel:
>> 603487848, 5555 07 800
>> Gtalk chat: kubimi (zavinac) gmail.com
>>
>> *****************************************
>>
>> Blog: http://www.michalkubicek.cz
>> Twitter: http://www.twitter.com/michalkubicek
>> Firma: http://www.pronetmedia.cz
>> Skype: pronetmedia
>>
>> TIP: Staňte se fanoušky nové knihy 333 tipů a triků pro SEO:
>> http://www.facebook.com/seokniha
>>
>>
>>
>>
>> Dne 15. února 2012 8:40 Cody<w.f.cody (zavinac) centrum.cz>  napsal(a):
>>>
>>> Ano, takových výpovědí se dá najít více. Seznam to nikdy nepotvrdil - přesněji nemůže to potvrdit, ale podle mnoha zpráv se to děje. Pokud chcete lepší pozice na Seznamu, zaplaťte si buď firemní zápis nebo Sklikovou kampaň:-)
>>>
>>> Jinak dodávám, že tohle všechno jsou jen nepotvrzené spekulace, který nikdo z nás nemůže prokázat, krom zkušeností několika lidí, kteří to takto udělali.
>>>
>>> Pavel Ungr
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ______________________________________________________________
>>>> Od: "Martin Kupec"<skybedy (zavinac) visalajka.cz>
>>>> Komu:<seo (zavinac) nawebu.cz>
>>>> Datum: 14.02.2012 21:35
>>>> Předmět: Vliv Skliku na fulltext
>>>>
>>>> Tuším, že se to už za ty roky probíralo několikrát, ale zkusím se zeptat
>>>> znovu.
>>>> Měsíce a měsíce jsem byl nehybně zaparkovaný na posledním místě první
>>>> stránky výpisu na mé "klíčové slovo" ač jsem kouzlil jak chtěl. Teď jsem
>>>> si něco připlatil na Skliku a do kampaně zařadil i ono "klíčové slovo" a
>>>> ejhle - ve fulltextu jsem na "klíčové slovo" poskočil o 5 míst výš.
>>>> Má někdo podobnou zkušenost? Díky.
>>>> Martin Kupec
>>>>
>>>> --
>>>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>>>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>>>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>>>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>>>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>>>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>>>> -----------------------------------------------------------------------
>>>>
>>>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>>>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>>>
>>>>
>>>
>>> --
>>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>>> -----------------------------------------------------------------------
>>>
>>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>>
>>
>> --
>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>> -----------------------------------------------------------------------
>>
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>
>>
>> --
>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>> -----------------------------------------------------------------------
>>
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>
>





-- 
 >> Svist 21 s.r.o. | Váš web na 1. místě | http://www.svist21.cz/ <<
Received on 15. 02. 2012, 11:16 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME