Re: Vliv Skliku na fulltext

From: Martin Kupec <skybedy (zavinac)>
Date: Wed, 15 Feb 2012 12:40:14 +0100
> Dobrý den, mám dva doplňující dotazy:
>
> * Po jaké době od spuštění Sklik kampaně vám to vyskočilo?
>
> * Jak přesně se mezitím (po nabití peněženky, ale ještě před tím
> povyskočením v SERP) změnily pozice vašeho firemního zápisu ve
> Firmy.cz v
> důsledku lepší bonity?
>
>
Zdravím, u Firem to říct neumím, protože jsem to nekontroloval, ale ve 
fulltextu jsem byl ještě v sobotu, nebo neděli na posledním místě v SERP 
a včera už pátý a jsem tam dosud. Kampaň byla spuštěná minulý týden, ale 
v pondělí, tzn. předevčírem jsem u "klíčového slova" zvýšil maximální 
cenu za proklik.
Takže abych to zrekapituloval - v neděli na "klíčové slovo" _poslední_  
na první stránce SERP, v pondělí zvýšení maximální ceny za proklik u 
"klíčového slova" a v úterý již _pátý_ na "klíčové slovo" ve fulltextu.
Martin Kupec
Received on 15. 02. 2012, 12:40 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME