RE: Vliv Skliku na fulltext

From: ZeroStudio.cz - Jan Dvořáček <dvoracek (zavinac)>
Date: Wed, 15 Feb 2012 14:30:18 +0100
Je to vůbec možné, aby jeden odkaz způsobil takový skok?

Honza D.




-----Original Message-----
From: Jan Tichý [mailto:jantichy (zavinac) jantichy.cz] 
Sent: Wednesday, February 15, 2012 2:28 PM
To: seo (zavinac) nawebu.cz
Subject: Re: Vliv Skliku na fulltext

Předpokládám, že k nabití peněženky došlo ještě před spuštěním
kampaně, tedy řekněme týden a víc před tím skokem? To by mohl být
dostatečný čas k promítnutí platby do bonity, poskočení firemního
zápisu na silnější stránku kategorie v Firmy.cz a promítnutí tohoto
"lepšího" odkazu do fulltextu a pozic na SERP.

Nemyslím si, že z toho jakkoliv nutně vyplývá, že je tu nějaká přímá
vazba mezi sklikem a fulltextem, dá se to vysvětlit i přes bonitu ->
pozice ve Firmy.cz. Zkuste na dva dny vypnout Sklik a uvidíte :)

Jan Tichý





--
Jan Tichý
http://www.medio.cz



2012/2/15 Martin Kupec <skybedy (zavinac) visalajka.cz>:
>> Dobrý den, mám dva doplňující dotazy:
>>
>> * Po jaké době od spuštění Sklik kampaně vám to vyskočilo?
>>
>> * Jak přesně se mezitím (po nabití peněženky, ale ještě před tím
>> povyskočením v SERP) změnily pozice vašeho firemního zápisu ve
>> Firmy.cz v
>> důsledku lepší bonity?
>>
>>
> Zdravím, u Firem to říct neumím, protože jsem to nekontroloval, ale ve
> fulltextu jsem byl ještě v sobotu, nebo neděli na posledním místě v SERP a
> včera už pátý a jsem tam dosud. Kampaň byla spuštěná minulý týden, ale v
> pondělí, tzn. předevčírem jsem u "klíčového slova" zvýšil maximální cenu za
> proklik.
> Takže abych to zrekapituloval - v neděli na "klíčové slovo" _poslední_  na
> první stránce SERP, v pondělí zvýšení maximální ceny za proklik u "klíčového
> slova" a v úterý již _pátý_ na "klíčové slovo" ve fulltextu.
> Martin Kupec
Received on 15. 02. 2012, 14:30 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME