Answer: RE: Vliv Skliku na fulltext

From: Martin Šimko <SimiM (zavinac)>
Date: Thu, 16 Feb 2012 14:18:31 +0100 (CET)
Záleží o jakém slovu/frázi se bavíme, pokud nejde o něco extrémně konkurenčního, tak bych se tomu nedivil. Web firmy.cz je poměrně kvalitní zdroj odkazů.

S pozdravem

Martin Šimko
www.martinsimko.cz

# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: ZeroStudio.cz - Jan Dvořáček <dvoracek (zavinac) zerostudio.cz>
# Předmět: RE: Vliv Skliku na fulltext
# Datum: 15.2.2012 14:30:38
# ----------------------------------------
# Je to vůbec možné, aby jeden odkaz způsobil takový skok?
# 
# Honza D.
# 
# 
# 
# 
# -----Original Message-----
# From: Jan Tichý [mailto:jantichy (zavinac) jantichy.cz] 
# Sent: Wednesday, February 15, 2012 2:28 PM
# To: seo (zavinac) nawebu.cz
# Subject: Re: Vliv Skliku na fulltext
# 
# Předpokládám, že k nabití peněženky došlo ještě před spuštěním
# kampaně, tedy řekněme týden a víc před tím skokem? To by mohl být
# dostatečný čas k promítnutí platby do bonity, poskočení firemního
# zápisu na silnější stránku kategorie v Firmy.cz a promítnutí tohoto
# "lepšího" odkazu do fulltextu a pozic na SERP.
# 
# Nemyslím si, že z toho jakkoliv nutně vyplývá, že je tu nějaká přímá
# vazba mezi sklikem a fulltextem, dá se to vysvětlit i přes bonitu ->
# pozice ve Firmy.cz. Zkuste na dva dny vypnout Sklik a uvidíte :)
# 
# Jan Tichý
# 
# 
# 
# 
# 
# --
# Jan Tichý
# http://www.medio.cz
# 
# 
# 
# 2012/2/15 Martin Kupec <skybedy (zavinac) visalajka.cz>:
# >> Dobrý den, mám dva doplňující dotazy:
# >>
# >> * Po jaké době od spuštění Sklik kampaně vám to vyskočilo?
# >>
# >> * Jak přesně se mezitím (po nabití peněženky, ale ještě před tím
# >> povyskočením v SERP) změnily pozice vašeho firemního zápisu ve
# >> Firmy.cz v
# >> důsledku lepší bonity?
# >>
# >>
# > Zdravím, u Firem to říct neumím, protože jsem to nekontroloval, ale ve
# > fulltextu jsem byl ještě v sobotu, nebo neděli na posledním místě v SERP a
# > včera už pátý a jsem tam dosud. Kampaň byla spuštěná minulý týden, ale v
# > pondělí, tzn. předevčírem jsem u "klíčového slova" zvýšil maximální cenu za
# > proklik.
# > Takže abych to zrekapituloval - v neděli na "klíčové slovo" _poslední_  na
# > první stránce SERP, v pondělí zvýšení maximální ceny za proklik u "klíčového
# > slova" a v úterý již _pátý_ na "klíčové slovo" ve fulltextu.
# > Martin Kupec
# 
# 
# -- 
# ------------------------------------------------ (reklama) ------------
# SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
# Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
# jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
# stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
# SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo 
# -----------------------------------------------------------------------
# 
# Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
# Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
# 
# 
# 
# 
Received on 16. 02. 2012, 14:18 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME