Re: Vliv Skliku na fulltext

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Fri, 17 Feb 2012 15:23:33 +0100
Nějakou dobu jsem nebyl online tak se nejdřív omlouvám za pozdní reakci.

Diskutují se vlastně 2 věci
a) vliv Skliku - IMHO minimální až žádný, ostatně viz můj trochu starší
http://www.seo-konzultant.cz/top-10-1-mytu-o-seo  (bod číslo 7), ale to
jste už tu probírali

b) vliv firemního zápisu do Firmy.cz - to vliv má - jednak jak už jste zde
psali zprostředkovaný přes získání zpětného odkazu (případně vyšší bonity a
tedy lepší stránky), tak (a to je důležitější) - Seznam bere firemní zápis
(tedy text názvu a popisu), jako velmi hodnověrnou informaci o tom, o čem
daný web je (protože to je ručně kontrolované přímo jejich zástupci), tj.
má to slušnou relevanci pro hodnocení relevance/pozice webu k nějakému kw.

Každopádně mým klientům určitě doporučuji (a kontroluji) firemní zápis
(minimálně ten zadarmo), i Sklik (důvody viz onen zmiňovaný 7. bod u
http://www.seo-konzultant.cz/top-10-1-mytu-o-seo)

Tomáš Kapler
Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
Received on 17. 02. 2012, 15:23 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME