Vliv firmy.cz na fulltext WAS: Vliv Skliku na fulltext

From: Jan Mazánek <jan.mazanek (zavinac)>
Date: Fri, 17 Feb 2012 16:01:41 +0100
Myslím, že tu trošku s klapkama na očích příliš akcentujeme důraz na 
NEpřímost vlivu. Pro koncového klienta by IMHO měl být důležitý 
absolutní zisk/obrat/počet konverzí (což pozice ovlivňuje přes CTR i 
konverzní poměr).

Mohl byste mi prosím někdo zkusit nějak popsat Vaše vnímání vlivu 
umístění na různých pozicích ve firmy.cz na poskočení nahoru v 
přirozených pozicích? V tomto konkrétním případě posunu z 10. na 5. 
příčku mě napadají otázky:

    * došlo ke zlepšení pozic i v google?
    * bylo a je umístění do té a od té doby stabilní?
    * jaká byla konkrétní fráze? (ono i "ubytování" nemusí být
      konkurenční ve specifické long-tail frázi "pětihvězdičkové
      ubytování u Karlova mostu")
    * počet (+ kvalita;) odkazů na web (pro rozpoznání podílu vlivu
      odkazů z firmy.cz)?
    * do kolika kategorií/regionů je web na firmy.cz zařazen? Kolik
      firem jste v těch kategoriích přeskočil v "bonitě"/utrácivosti?
      (tuším, že jste psal, že jste nesledoval - ale nějak upřesnit by
      to bylo prima:)

Za případné upřesnění díky,
*
Jan Mazánek
*P.S. povzdech: Tenká mi přijde hranice "koncepce bonity" a kupování 
odkazů...

Tomáš Kapler napsal(a):
> Nějakou dobu jsem nebyl online tak se nejdřív omlouvám za pozdní reakci.
>
> Diskutují se vlastně 2 věci
> a) vliv Skliku - IMHO minimální až žádný, ostatně viz můj trochu starší
> http://www.seo-konzultant.cz/top-10-1-mytu-o-seo  (bod číslo 7), ale to
> jste už tu probírali
>
> b) vliv firemního zápisu do Firmy.cz - to vliv má - jednak jak už jste zde
> psali zprostředkovaný přes získání zpětného odkazu (případně vyšší bonity a
> tedy lepší stránky), tak (a to je důležitější) - Seznam bere firemní zápis
> (tedy text názvu a popisu), jako velmi hodnověrnou informaci o tom, o čem
> daný web je (protože to je ručně kontrolované přímo jejich zástupci), tj.
> má to slušnou relevanci pro hodnocení relevance/pozice webu k nějakému kw.
>
> Každopádně mým klientům určitě doporučuji (a kontroluji) firemní zápis
> (minimálně ten zadarmo), i Sklik (důvody viz onen zmiňovaný 7. bod u
> http://www.seo-konzultant.cz/top-10-1-mytu-o-seo)
>
> Tomáš Kapler
> Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
>   
Received on 17. 02. 2012, 16:01 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME