Re: Vliv firmy.cz na fulltext WAS: Vliv Skliku na fulltext

From: Vladimír Saur <konference (zavinac)>
Date: Fri, 17 Feb 2012 17:20:37 +0100
On 17.2.2012 17:13, Tomáš Kapler wrote:
>>
>> * Vypovídací hodnota PPC je omezená. Neříká nic o relevanci slova vůči
>> webu, ale o tom, o kterých slovech si majitel nebo agentura myslí, že jsou
>> relevantní. Víte kolik je blbě nastavených kampaní?
>>
>
> vím, 10 let se tím m.j. živím, ale ač vím, že je 90 % kampaní nastaveno
> blbě (resp. 100 % kampaní může být nastaveno lépe), tak přesto myslím, že
> fakt, že dotyčný cílí na slovo "autobus" a utratí na to slovo deset tisíc
> za měsíc aniž mu to vadí, je myslím více vypovídající o jeho cílení na
> slovo "autobus" než třeba to, jestli má dané slovo v textu stránky nebo s
> ním na něj někdo odkazuje.

Ano, ale je to dobře? Hledají lidé slovem "autobus" weby, které jejich 
majitel cílí na slovo "autobus", přestože se v textu nebo ve zpětných 
odkazech to slovo nevyskytuje? Má vyhledávač brát v úvahu, na jaké slovo 
web "cílí" jeho majitel, odvisle od obsahu? Trochu mi to asociuje meta 
keywords a důvody, proč je vyhledávače přestaly brát vážně.

VS


-- 
Vladimír Saur
http://twitter.com/dedouch
Received on 17. 02. 2012, 17:20 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME