Re: Vliv firmy.cz na fulltext WAS: Vliv Skliku na fulltext

From: Jan Mazánek <jan.mazanek (zavinac)>
Date: Fri, 17 Feb 2012 17:29:34 +0100
Ta kacířská myšlenka má IMHO racionální základ.
> Vladimír Saur napsal(a):
> * Vypovídací hodnota PPC je omezená. Neříká nic o relevanci slova vůči 
> webu, ale o tom, o kterých slovech si majitel nebo agentura myslí, že 
> jsou relevantní. Víte kolik je blbě nastavených kampaní?
IMHO web nemusí obsahovat v popisu všechno, co daná firma dělá a přesto 
to může být skvělý dodavatel. Např. nemusím web SEO optimalizovat na to, 
že stavím "montované haly pro chov krůt", ale mohu na to inzerovat v 
Skliku a být hodně relevantní" (nevyplatí-li se PPC na tuto long-tail 
frázi, ještě nákladnější může být na ni dělat SEO). IMHO tedy PPC může 
být k činnosti firmy relevantnější než web.

> * Když se proflákne, že se PPC započítává do hodnocení, ještě se to 
> zhorší, protože se všichni budou snažit cpát tam i slova, na která 
> chtějí pozice (ale nemají, protože nejsou relevantní).
IMHO zafunguje, když se použijí obranné mechanismy již implementované v PPC
> * Když chcete započítat jen prokliky s konverzemi, znamená to, že 
> kampaně, které konverze neměří (i weby s offline konverzemi používají 
> PPC) budou v nevýhodě? Nebo jak se to bude rozlišovat?
Mám-li na konkrétní KW web co konverze měří a web co je neměří, tak ten 
co je měří mi přijde lepší (alespoň nabízí víc forem kontaktu, třeba v 
noci).

Ale v zahrnutí PPC KW do SEO vidím i tato rizika:

   1. penetrovat přes SEO trh jde hůř než vygenerovat fráze do PPC a
      platit. Mohlo by to vést ke zvětšování bariér vstupu nových firem
      do odvětví a zániku platnosti "na webu může uspět i malý, s úzkou
      specializací".
   2. A ty limity v podobě bounce / konverze považuju za důležité proto,
      abych na dotazy "svoboda", "víra", "korupce"... neviděl jen weby
      pojednávající o aktuálně vůdčím systému, co má cash. A bál bych se
      kontroly konverzemi - jsou manipulovatelné (nastavením cílů nebo
      inteligentním iframováním cílů) a má je jen Google ( Seznam
      sleduje uživatele Lištičkama..., ale pochybuju, že to jiný
      vyhledávač než Google dává vč. konverzí)

A ještě jeden praktický problém: z čeho pak generovat výstřižky z 
landing page? Nebo použít reklamní text z PPC sestavy, ve které je dané 
KW?:-)
Received on 17. 02. 2012, 17:29 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME