Re: Vliv firmy.cz na fulltext WAS: Vliv Skliku na fulltext

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Fri, 17 Feb 2012 17:56:23 +0100
>
> Ale v zahrnutí PPC KW do SEO vidím i tato rizika:
>
>  1. penetrovat přes SEO trh jde hůř než vygenerovat fráze do PPC a
>     platit. Mohlo by to vést ke zvětšování bariér vstupu nových firem
>     do odvětví a zániku platnosti "na webu může uspět i malý, s úzkou
>     specializací".
>

Ale to je přeci přesně naopak - právě proto, že udělat PPC je mnohem
rychlejší by se tím urychlil vstup nového hráče, stejně tak jako je právě
PPC dnes jediným způsobem, jak rychle dostat nový web na přední stránku. A
právě malí s úzkou specializací si mohou na první pohled paradoxně často
dovolit investovat do nějakého slova více, právě proto, že se na to jedno
slovo specializují a jejich konverze (a tedy generované příjmy, které lze
reinvestovat do zdroje návštěvy) na něj budou nutně větší, než u někoho,
pro koho je to něco nepodstatného.


>  2. A ty limity v podobě bounce / konverze považuju za důležité proto,
>     abych na dotazy "svoboda", "víra", "korupce"... neviděl jen weby
>     pojednávající o aktuálně vůdčím systému, co má cash.


Výborně, první myslím zajímavý argument v tomto vlákně - tohle se sice týká
i standardního SEO, protože v zásadě bych asi dokázal obsadit za nějaké
finance všech 10 pozic na všechna tato slova, a určitě proti tomu jdou jiné
vlivy, které vyhledavače už dnes započítávají (a náročnost/cena na udržení
takových webů by stoupala právě tím, jak by lidé sami od sebe propagovali
ty "neprotlačované" weby).


> A bál bych se
>     kontroly konverzemi - jsou manipulovatelné (nastavením cílů nebo
>     inteligentním iframováním cílů) a má je jen Google ( Seznam
>     sleduje uživatele Lištičkama..., ale pochybuju, že to jiný
>     vyhledávač než Google dává vč. konverzí)
>

Seznam (bavíme-li se tedy o PPC) má samozřejmě také měření konverzí. Je ale
jasné, že konverze jsou v tomhle směru hodně utopické, byť by to bylo asi
dokonalé měřítko, ale to by musely mít všechny weby stejně a dobře
nastavené konverze (často vídám od laiků nastavené weby, kde konverzí je i
návštěva landing page)


> A ještě jeden praktický problém: z čeho pak generovat výstřižky z landing
> page? Nebo použít reklamní text z PPC sestavy, ve které je dané KW?:-)
>

No jak jsem psal, stejně by to slovo muselo být na stránce, ale jinak proč
ne - podobně to fungovalo, když na vás někdo odkazoval a vy jste to slovo
na stránce neměli a podobně to funguje u Google stále, když na vás někdo
odkazuje a vy máte no-index, tj. nemohou zobrazit nic z vaší stránky (ale
odkaz na vás je a natolik významný či takový počet, že to stačí pro vaše
umístění na serp).


Tomáš Kapler
Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
Received on 17. 02. 2012, 17:56 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME