Re: Vliv Skliku na fulltext

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: Fri, 17 Feb 2012 21:01:51 +0100
DD,

  poněkud  mě  tato  diskuze  překvapila,  protože jsem si skoro na 100%
  jistý, že se to zde již probíralo a že je zde všeobecně známý fakt, že
  placený  zápis  v  katalogu  a  útrata  v  S-kliku ovlivňují pozice ve
  fulltextu.

  Bonita  klienta,  počítaná dle útraty na Seznamu, má za následek vyšší
  pozice  v  katalogu. Vyšší pozice v katalogu mají blahodárný účinek na
  s-rank a s-rank má dosti významný vliv na řazení ve fulltextu.

  Z výše popsaného tedy jasně vyplývá, že za určitých podmínek, čím více
  utratím  na  Seznamu,  ať  již  za  samotný  zápis,  či  v kombinaci s
  S-klikem, tím vyšší jsou pozice ve fulltextu. Je zde ovšem několik ale
  které je třeba brát v potaz.

  Nemá  cenu  nesmyslně  utrácet,  musí  se  utrácet cíleně - za 100.000
  na  firemním  zápisu  a  nějakou tu kačku na S-kliku lze udělat mnohem
  méně užitku, než s dobře provedeným zápisem za pouhých třeba 30.000 Kč
  a bez S-kliku.

  A i když by se to zdálo zcela srozumitelné, tak i blbě založený S-klik
  nemusí přinést vůbec žádný fulltextový užitek, i kdybyste na něm třeba
  utratili  celý  1.000.000  Kč.  A přesto  se  s takovým S-klikem občas
  setkávám...

  Mohu  potvrdit,  že  neobnovený zápis u Seznamu za nějakých cca 40.000
  vyhodil stránky z pozic 2-5 na pátou a horší stránku.

  A  pak  je  tu  ještě jeden významný vliv (nejen) S-kliku na pozice ve
  fulltextu,  který  je  sice  zřejmý,  nicméně k samotnému S-kliku dost
  těžko  měřitelný,  neřkuli  vůbec  neměřitelný, ale dovolím si jej zde
  nezveřejňovat, protože jsem se o něm ještě nikde nedočetl ani náznakem
  -  pouze  mohu  konstatovat,  že  jej  mám vlastními testy ověřený a z
  podstaty se vztahuje i na S-klik.

15. února 2012, 11:16:47, Milan Tuček napsal(a):

MT> Dobré dopoledne,

MT> názor Michala Kubíčka bych podpořil. Firmy.cz jsou *přirozeně* významný 
MT> web, zpětný odkaz z něj je kvalitní, a to i díky jakés takés relevanci 
MT> (kategorie, podobná "témata"). Nemyslím, že administrátoři fulltextu 
MT> přidávají "webu" (doméně?) nějaké "body navíc". Fulltext, pevně věřím, 
MT> je záměrně zcela nezávislý na nějakém přilévání plusových bodů třetích 
MT> stran.

MT> V nápovědě Firem.cz je uvedeno, že řazení firemních zápisů se určuje i 
MT> tzv. bonitou klienta.

MT> http://napoveda.seznam.cz/cz/jak-se-radi-vysledky-hledani.html

MT> Ačkoliv to explicitně uvedeno není, nemýlím-li se, bonitu zvyšuje i 
MT> útrata v Skliku (viz http://goo.gl/boUFP).

MT> Z toho mi logicky vyplývá, že peníze pro Sklik přímo úměrně přispívají k
MT> pozicím v SERP, avšak pouze přeneseně. Zaplatím Sklik -> zvyšuji bonitu 
->> zlepšuji svou pozici ve Firmách.cz -> získávám kvalitnější zpětný 
odkaz ->> posunuji se v SERP. Konstrukce je ale tak dlouhá a časově 
MT> rozložená, že zisk z pozic oproti nákladům na Skliku je neměřitelný. Jen
MT> kvůli pozicím ve vyhledávání bych rozhodně do Skliku peníze nedával, lze
MT> najít mnoho efektivnějších způsobů investic.

MT> Pěkný den,

MT> Milan Tuček


MT> On 15.2.2012 8:50, Michal Kubicek wrote:
>> Význam bude vyšší. Proč? Jde o významný a navštěvovaný web, dobře
>> hodnocený nejen Seznamem, ale i Google. Jde o web, který má velmi
>> kvalitní zpětné odkazy z jiných velmi kvalitních webů (mapy.cz,
>> seznam.cz a další weby z rodiny...). Jen spekulovat můžeme, zda
>> administrátoři fulltextu přidali, či nepřidali tomuto webu i nějaké
>> "body" navíc. osobně si myslím, že to ani není třeba.
>>
>> Se srdečným pozdravem
>>
>> Mgr. Michal Kubíček


-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/
Received on 17. 02. 2012, 21:01 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME