Answer: Re: Vliv Skliku na fulltext

From: Martin Šimko <SimiM (zavinac)>
Date: Sat, 18 Feb 2012 21:41:46 +0100 (CET)
#   A  pak  je  tu  ještě jeden významný vliv (nejen) S-kliku na pozice ve
#   fulltextu,  který  je  sice  zřejmý,  nicméně k samotnému S-kliku dost
#   těžko  měřitelný,  neřkuli  vůbec  neměřitelný, ale dovolím si jej zde
#   nezveřejňovat, protože jsem se o něm ještě nikde nedočetl ani náznakem
#   -  pouze  mohu  konstatovat,  že  jej  mám vlastními testy ověřený a z
#   podstaty se vztahuje i na S-klik.

Poněkud mi uniká smysl tohoto odstavce. Mluvíte o významném vlivu nejen Skliku na pozice, který je téměř neměřitelný, ale Vy jste jej otestoval a změřil... Nechcete se tedy pochlubit, jaký vliv máte na mysli a jaké jsou výsledky Vašich testů? Pokud se o tom totiž ještě nikde nepsalo znamená to buď, že jste objevil něco zcela nového, nebo to je hloupost.

S pozdravem

Martin Šimko
www.martinsimko.cz


# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac) paysoft.cz>
# Předmět: Re: Vliv Skliku na fulltext
# Datum: 17.2.2012 21:02:14
# ----------------------------------------
# DD,
# 
#   poněkud  mě  tato  diskuze  překvapila,  protože jsem si skoro na 100%
#   jistý, že se to zde již probíralo a že je zde všeobecně známý fakt, že
#   placený  zápis  v  katalogu  a  útrata  v  S-kliku ovlivňují pozice ve
#   fulltextu.
# 
#   Bonita  klienta,  počítaná dle útraty na Seznamu, má za následek vyšší
#   pozice  v  katalogu. Vyšší pozice v katalogu mají blahodárný účinek na
#   s-rank a s-rank má dosti významný vliv na řazení ve fulltextu.
# 
#   Z výše popsaného tedy jasně vyplývá, že za určitých podmínek, čím více
#   utratím  na  Seznamu,  ať  již  za  samotný  zápis,  či  v kombinaci s
#   S-klikem, tím vyšší jsou pozice ve fulltextu. Je zde ovšem několik ale
#   které je třeba brát v potaz.
# 
#   Nemá  cenu  nesmyslně  utrácet,  musí  se  utrácet cíleně - za 100.000
#   na  firemním  zápisu  a  nějakou tu kačku na S-kliku lze udělat mnohem
#   méně užitku, než s dobře provedeným zápisem za pouhých třeba 30.000 Kč
#   a bez S-kliku.
# 
#   A i když by se to zdálo zcela srozumitelné, tak i blbě založený S-klik
#   nemusí přinést vůbec žádný fulltextový užitek, i kdybyste na něm třeba
#   utratili  celý  1.000.000  Kč.  A přesto  se  s takovým S-klikem občas
#   setkávám...
# 
#   Mohu  potvrdit,  že  neobnovený zápis u Seznamu za nějakých cca 40.000
#   vyhodil stránky z pozic 2-5 na pátou a horší stránku.
# 
#   A  pak  je  tu  ještě jeden významný vliv (nejen) S-kliku na pozice ve
#   fulltextu,  který  je  sice  zřejmý,  nicméně k samotnému S-kliku dost
#   těžko  měřitelný,  neřkuli  vůbec  neměřitelný, ale dovolím si jej zde
#   nezveřejňovat, protože jsem se o něm ještě nikde nedočetl ani náznakem
#   -  pouze  mohu  konstatovat,  že  jej  mám vlastními testy ověřený a z
#   podstaty se vztahuje i na S-klik.
# 
# 15. února 2012, 11:16:47, Milan Tuček napsal(a):
# 
# MT> Dobré dopoledne,
# 
# MT> názor Michala Kubíčka bych podpořil. Firmy.cz jsou *přirozeně* významný 
# MT> web, zpětný odkaz z něj je kvalitní, a to i díky jakés takés relevanci 
# MT> (kategorie, podobná "témata"). Nemyslím, že administrátoři fulltextu 
# MT> přidávají "webu" (doméně?) nějaké "body navíc". Fulltext, pevně věřím, 
# MT> je záměrně zcela nezávislý na nějakém přilévání plusových bodů třetích 
# MT> stran.
# 
# MT> V nápovědě Firem.cz je uvedeno, že řazení firemních zápisů se určuje i 
# MT> tzv. bonitou klienta.
# 
# MT> http://napoveda.seznam.cz/cz/jak-se-radi-vysledky-hledani.html
# 
# MT> Ačkoliv to explicitně uvedeno není, nemýlím-li se, bonitu zvyšuje i 
# MT> útrata v Skliku (viz http://goo.gl/boUFP).
# 
# MT> Z toho mi logicky vyplývá, že peníze pro Sklik přímo úměrně přispívají k
# MT> pozicím v SERP, avšak pouze přeneseně. Zaplatím Sklik -> zvyšuji bonitu 
# ->> zlepšuji svou pozici ve Firmách.cz -> získávám kvalitnější zpětný 
# odkaz ->> posunuji se v SERP. Konstrukce je ale tak dlouhá a časově 
# MT> rozložená, že zisk z pozic oproti nákladům na Skliku je neměřitelný. Jen
# MT> kvůli pozicím ve vyhledávání bych rozhodně do Skliku peníze nedával, lze
# MT> najít mnoho efektivnějších způsobů investic.
# 
# MT> Pěkný den,
# 
# MT> Milan Tuček
# 
# 
# MT> On 15.2.2012 8:50, Michal Kubicek wrote:
# >> Význam bude vyšší. Proč? Jde o významný a navštěvovaný web, dobře
# >> hodnocený nejen Seznamem, ale i Google. Jde o web, který má velmi
# >> kvalitní zpětné odkazy z jiných velmi kvalitních webů (mapy.cz,
# >> seznam.cz a další weby z rodiny...). Jen spekulovat můžeme, zda
# >> administrátoři fulltextu přidali, či nepřidali tomuto webu i nějaké
# >> "body" navíc. osobně si myslím, že to ani není třeba.
# >>
# >> Se srdečným pozdravem
# >>
# >> Mgr. Michal Kubíček
# 
# 
# -- 
# Pavel Kodýtek
# ICQ: 30759319
# http://www.webdesign.paysoft.cz/
# 
# 
# 
# 
# -- 
# ------------------------------------------------ (reklama) ------------
# SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
# Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
# jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
# stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
# SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo 
# -----------------------------------------------------------------------
# 
# Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
# Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
# 
# 
# 
# 
Received on 18. 02. 2012, 21:41 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME