Re: Answer: Re: Vliv Skliku na fulltext

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Sun, 19 Feb 2012 21:02:47 +0100
No já nevím, ale mě taky přijde informace "něco vím, ale v konferenci to
neřeknu, aby se to nedozvěděli ostatní" taková hodně zbytečná a je otázka
proč ji v tom případě vůbec do konference pouštět.

Jinak to tedy zkusím shrnout, na čem jsme se tady myslím shodli a co jsem
psal v http://www.seo-konzultant.cz/top-10-1-mytu-o-seo


   1. neexistuje přímý vliv skliku na fulltext
   2. existují nepřímé vlivy
      1. zvýšení bonity (pakliže je provedeno správně propojení sklik účtu
      a účtu firmy), tj. má-li firma zápis v nějakých kategoriích Seznam Firmy
      (zejména placený), pak se může v některých případech díky vyšší bonitě
      dostat o nějakou stránku dopředu a získat tak větší rank
      2. díky PPC budete mít nejspíše více zákazníků, návštěvníků, lidí
      kteří pak ve fulltextu hledají přímo vaše jméno atd. a potažmo
pak možná od
      nich i nějaké zpětné odkazy
      3. díky zobrazení jak v PPC tak ve fulltextu se zvyšuje míra prokliku
      v SERP (synergie, výsledné CTR je vyšší součet obou, pakliže by tam Sklik
      nebyl).
      4. PPC výrazně pomáhají pochopit a poznat návštěvníky, klíčová slova,
      rozšíření, alternativy..., což lze sekundárně výborně využít pro SEO
   3. opačný vliv - nikoliv u Skliku, ale u AdWords ano - jestliže se daná
   stránka sama dobře zobrazuje a je cílena na dané kw, tak taková reklama pak
   bude více pravděpodobně mezi premium reklamami


Pak tu mohou být teoreticky nějaké další vlivy, ale imho ani jeden z nich
nefunguje, jako např. váha odkazu na sklik reklamu na SERP stránce (Sklik
je na Seznamu vkládán přímo do stránky, nikoliv pomocí JS) - nulová z mnoha
důvodů - zaprvé jsou tyto stránky zakázány přes robots.txt, zadruhé odkaz
směruje místo na doménu  na přesměrovávací počítadlo, které vrací 200
Found. Podobně tak na stránkách reklamních partnerů (tam je iframe vkládaný
přes JS).

Další vliv, který Sklik má a který jsme tu nediskutovali je ten, že stránku
z sklikem myslím navštíví povinně seznamácký robot, což pravda může v
některých případech znamenat dost rozdíl, ale teď si neuvědomuji, jestli to
bylo u stránek s sklik partnerskou reklamou nebo stránek, na které sklik
směruje či obojí, nikdy jsem to nepotřeboval.

Jestli jsem něco zapomněl, tak mě kdyžtak doplňte

 Tomáš Kapler
Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
Received on 19. 02. 2012, 21:02 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME