Re: Jaký SEO tool zakoupit

From: <martin.novota3 (zavinac) seznam.cz>
Date: Sun, 26 Feb 2012 18:50:19 +0100 (CET)
Prakticky potřebujeme znát následující data s možností dlouhodobé správy. Tedy ne to, že zadám někam url a vyjede mi nějaký výsledke, přípdaně report. S daty potřebuji pracovat dlouhodbě. 

Co mě zajímá, respektive co od nástroje očekávám bych asi rozděli na dve hlavní části. 
Zpětné odkzazy  a  Web management ( pozice, klíčová slova apod. )

 - analýzu zpětných odkazů webu a konkurence, možnost porovnání.
- řazení dle kvality, informace o počtu odchozích odkazů ze stránky apod..
- při aktualizaci informaci, jak se chová konkurence, jaké odkzay jsou navíc, jaké naopak sundali apod... je to více ale 
  pro názornost myslím by mohlo stačit. 
- přehled odkazujících stránek, IP adres, koncovek (cz. eu. edu apod )

Web management

- sledování pozic webu a konkurence
- návrh klíčových slov
- reporting
- hustota kw, prominence kw s možností srovnání konkurence apod. 

To co zde píši jsou ty nejzákladnější funkce, ale samozřejmě je toho více. 


K dotazů jaká lokace mě zajímá. Tak samozřejmě jak CZ  ( Seznam ) tak  zahraničí. ( Google, Bing, Yahoo )
Netvrdím, že Collabim je špatný, testoval jsem ho velmi zběžně a souhlasím, že asi pro Seznam bude nejlepší, ale spravovat web na několika místech ( několia nástrojích) je z hlediska času problém a proto hledám něco, co bude fungovat jak pro CZ tak i zahraničí. 

Díky Martin















> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Tomáš Kapler <kapler (zavinac) mediacentrum.cz>
> Předmět: Re: Jaký SEO tool zakoupit
> Datum: 26.2.2012 18:20:18
> ----------------------------------------
> No popravdě nevím přesně, co si představit pod seo nástrojem na správu
> kampaní a zpětných odkazů. Resp. přijde mi, že naprostá většina nástrojů
> jsou pro SEO vlastně k ničemu a spíš jen slouží k tomu, aby klienti měli
> pocit, kolik že se toho pro ně dělá a jak je konzultant potřebný, nebo je
> nahradí excelová tabulka.
> Každopádně určitě je důležité vědět co chce člověk měřit, jestli čr nebo
> cizinu a kolik toho potřebuje. Pro měření pozic svých a konkurence a
> hledání vhodných míst pro odkazy je IMHO jednoznačně nejlepší Collabim už
> jen proto, že umí Seznam a umí česky.
> Pro nějaké reporty počtu odkazů jsou afaik jen dva nástroje, které ukazují
> smysluplná data - google webmaster tools a majestic seo.
> Pro social měření je nejlepší také původně český nástroj
> http://analytics.socialbakers.com
> Pro měření reklamních kampaní se myslím dá nejlíp použít google/doubleclick
> AdPlanner.
> Pro tunu dalších potřeb se dá použít Google Analytics (případně jeho API
> pro vytažení toho, co se jinak vytahuje blbě).
> 
> Asi by to tedy chtělo popsat, co přesně by vás zajímalo a třeba poradíme
> konkrétněji a nebo třeba kluci z Collabimu, kteří to tu sledují, to přidají
> do toho jejich nástroje ;-)
> 
> Tomáš Kapler
> Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
> 
> 
> 
Received on 26. 02. 2012, 18:50 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME