Re: Jaký SEO tool zakoupit

From: Tomas Pospisil <xpospi (zavinac)>
Date: Tue, 28 Feb 2012 23:53:02 +0100
Slyšel jsem o dvou nástrojích na SEO reporting. Zajímalo by mě, zda s nimi
má někdo v ČR nějaké zkušenosti.

http://www.conductor.com/
a
http://www.brightedge.com/

--
Tomáš Pospíšil
http://twitter.com/tomaspospi


Dne 27. února 2012 14:58 Cody <w.f.cody (zavinac) centrum.cz> napsal(a):

>
> Osobně nevím co si pod tím zadáním představit, ale odpovím jak jsme to
> pochopil, nebo jaké nejlepší doporučení bych dal já:
>
> Správa získaných odkazů a linkbuildingu -  Collabim
> Analýzy odkazových profilů - Majestic SEO
> Kontrola pozic - RankTracker
>
> Pavel Ungr | SEO konzultant
>
>
>
>
>
>
> ______________________________________________________________
> > Od: martin.novota3 (zavinac) seznam.cz
> > Komu: <seo (zavinac) nawebu.cz>
> > Datum: 26.02.2012 18:50
> > Předmět: Re: Jaký SEO tool zakoupit
> >
> >Prakticky potřebujeme znát následující data s možností dlouhodobé správy.
> Tedy ne to, že zadám někam url a vyjede mi nějaký výsledke, přípdaně
> report. S daty potřebuji pracovat dlouhodbě.
> >
> >Co mě zajímá, respektive co od nástroje očekávám bych asi rozděli na dve
> hlavní části.
> >Zpětné odkzazy  a  Web management ( pozice, klíčová slova apod. )
> >
> > - analýzu zpětných odkazů webu a konkurence, možnost porovnání.
> >- řazení dle kvality, informace o počtu odchozích odkazů ze stránky apod..
> >- při aktualizaci informaci, jak se chová konkurence, jaké odkzay jsou
> navíc, jaké naopak sundali apod... je to více ale
> >  pro názornost myslím by mohlo stačit.
> >- přehled odkazujících stránek, IP adres, koncovek (cz. eu. edu apod )
> >
> >Web management
> >
> >- sledování pozic webu a konkurence
> >- návrh klíčových slov
> >- reporting
> >- hustota kw, prominence kw s možností srovnání konkurence apod.
> >
> >To co zde píši jsou ty nejzákladnější funkce, ale samozřejmě je toho více.
> >
> >
> >K dotazů jaká lokace mě zajímá. Tak samozřejmě jak CZ  ( Seznam ) tak
>  zahraničí. ( Google, Bing, Yahoo )
> >Netvrdím, že Collabim je špatný, testoval jsem ho velmi zběžně a
> souhlasím, že asi pro Seznam bude nejlepší, ale spravovat web na několika
> místech ( několia nástrojích) je z hlediska času problém a proto hledám
> něco, co bude fungovat jak pro CZ tak i zahraničí.
> >
> >Díky Martin
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >> ------------ Původní zpráva ------------
> >> Od: Tomáš Kapler <kapler (zavinac) mediacentrum.cz>
> >> Předmět: Re: Jaký SEO tool zakoupit
> >> Datum: 26.2.2012 18:20:18
> >> ----------------------------------------
> >> No popravdě nevím přesně, co si představit pod seo nástrojem na správu
> >> kampaní a zpětných odkazů. Resp. přijde mi, že naprostá většina nástrojů
> >> jsou pro SEO vlastně k ničemu a spíš jen slouží k tomu, aby klienti měli
> >> pocit, kolik že se toho pro ně dělá a jak je konzultant potřebný, nebo
> je
> >> nahradí excelová tabulka.
> >> Každopádně určitě je důležité vědět co chce člověk měřit, jestli čr nebo
> >> cizinu a kolik toho potřebuje. Pro měření pozic svých a konkurence a
> >> hledání vhodných míst pro odkazy je IMHO jednoznačně nejlepší Collabim
> už
> >> jen proto, že umí Seznam a umí česky.
> >> Pro nějaké reporty počtu odkazů jsou afaik jen dva nástroje, které
> ukazují
> >> smysluplná data - google webmaster tools a majestic seo.
> >> Pro social měření je nejlepší také původně český nástroj
> >> http://analytics.socialbakers.com
> >> Pro měření reklamních kampaní se myslím dá nejlíp použít
> google/doubleclick
> >> AdPlanner.
> >> Pro tunu dalších potřeb se dá použít Google Analytics (případně jeho API
> >> pro vytažení toho, co se jinak vytahuje blbě).
> >>
> >> Asi by to tedy chtělo popsat, co přesně by vás zajímalo a třeba poradíme
> >> konkrétněji a nebo třeba kluci z Collabimu, kteří to tu sledují, to
> přidají
> >> do toho jejich nástroje ;-)
> >>
> >> Tomáš Kapler
> >> Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
> >>
> >>
> >>
> >
> >--
> >------------------------------------------------ (reklama) ------------
> >SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> >Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> >jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> >stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> >SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
> >-----------------------------------------------------------------------
> >
> >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> >Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
> >
> >
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
> -----------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
Received on 28. 02. 2012, 23:53 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME