Re: bacha na seznam!!

From: Blazinec <blazinec (zavinac)>
Date: Mon, 02 Jul 2012 09:28:15 +0200
Honzo,
   podle mě není důležité, kdo je majitelem webu A a B, prolinkovat si 
můžete cokoliv, ale musí to mít relevanci nebo to nesmí být ve vysoké míře.
Ale co mají vibrační desky společného s půjčovnou dodávek nebo záclonama?
Je to sice blbé že mu to možná zatípli z jiného, obchodního, důvodu, ale 
pokud to chce pustit zpátky, tohle NENÍ ok.

Vycházím z vlastní zkušenosti s Google ze zahraničí a předpokládám, že 
pro Seznam bude platit to samé.

Hezký den,
PR

Dne 2.7.2012 9:11, Jan Mazánek napsal(a):
> Pane Kotíku, chápu správně, že všechny weby odkazované v horní liště 
> "eprofi obchody" jsou Vaše, mají různý/unikátní sortiment, neobsahují 
> duplicitní obsah a jsou generovány z popisů kategorií a zboží zadaných 
> buď ručně nebo importovaných od dodavatelů?
>
> Linkfarma je IMHO primárně o agregování váhy backlinků a jejich 
> následné nasměrování na cílový web/weby. To podle mě tyto weby nejsou, 
> protože tady je cílovou akcí prodej. Viz. např. 
> http://www.hutnici-stroje.cz/vibracni-desky-jednosmerne
>
> Mohu se zeptat těch, kteří tady hovoří o linkfarmách, jestli by viděli 
> problém, pokud by místo jednotlivých domén byly kategorie zboží?
>
> Pokud ne, znamená to tedy, že Google/Seznam stejnou strukturu odkazů 
> na jedné doméně respektuje, ale Seznam se rozhodl tuto strukturu 
> odkazů banovat proto, že není kladen důraz na brand firmy, ale na 
> produktové kategorie? A to ručně a poté, co se mu pan Kotík zaplatil 
> 80tis. Kč?
>
> V rámci SEM zdůrazňujeme nutnost unikátního obsahu stránek, unikátních 
> PPC reklam, unikátních landing page - tak proč k obsahu na unikátních 
> doménách zastáváte odlišný princip "ne, to je černota linkfarem"?
>
> Nestudoval jsem teď ty weby, jen reaguji po těch prvotních reakcích, 
> protože za silnou stránku AbeoCMS považuji i podporu distribuce obsahu 
> na několik domén a vidím tady i pro sebe a klienty Abeo riziko v 
> přístupu "vyhledávač má právo banovat jednomu subjektu eshopy/weby s 
> různým sortimentem, pokud jsou vzájemně podporovány odkazy". Prostě 
> "nejedeš stejný typ služby přes jeden web, jsi divný, zabanujeme tě"?
>
> Myslím, že tady by měl Seznam fakt dobře zvážit, jestli to banovat. A 
> přijde mi zvláštní politika "zaplatíš, zabanuju", to je životaschopné 
> snad jen v prostředí oligopolu.
>
> *Jan Mazánek*
>
> jkotik napsal(a):
>> Durazne nikomu nedoporucuji vubec se bavit s kymkoli ze seznamu, 
>> pokud nechcete platit jak mourovati a prijit o pozice ve fulltextu. 
>> Udelal jsem to poprve a naposled a znicilo to muj byznis. Po 
>> zaplaceni 80k do skliku (nechal jsem se premluvit, jejich obchodakem 
>> p. Cerhou, ze maji super vyhodnou akci) doslo k rucni kontrole mych 
>> webu, kde 20 z nich (ktere byly optimalizovane na konkretni kategorie 
>> produktu) bylo zabanovano, a ponechan pouze hlavni web, ktery jsem se 
>> rozhodl propagovat pres sklik (aby mohli vykazat vysledky skliku a ja 
>> byl nucen dal platit), a ktery obsahuje vsechny zminene kategorie. 
>> Stranky jsou pritom odlisne do te miry, ze rozhodne zadny robot 
>> nemohl rozhodnout o penalizaci za duplicity, stranky produktu na 
>> hlavnim webu jsou zakazane pro indexaci, homepage samostatnych webu 
>> jsou zcela unikatni, stejne jako mnoho popisu kategorii, titles 
>> stranek atd.  Ze je penalizace rucni mi potvrdil primo obchodak 
>> seznamu pan Cerha, i kdyz se to nejdriv snazil hodit na novy 
>> algoritmus seznamu, ktery jede udajne od ctvrtka. Slibil, ze po 
>> opetovne kontrole bylo rozhodnuto, ze weby pravidla neporusuji a 
>> budou vraceny do vyhledavani, deje se vsak  presny opak - z webu 
>> kterych se to tyka jiz neni indexovana ani jedina  stranka, pritom v 
>> patek jich tam jeste par bylo.
>>
>> Davejte si proto velmi dobry pozor, komu rikate, co vam vydelava!! Uz 
>> hodnekrat tu probehlo, jak lidem spadl fulltext potom, co prestali 
>> platit sklik atd. Realita je ale jeste horsi!! Velice zvlastni je, ze 
>> k penalizci doslo pouze u webu, ktere jsou odkazovany z hlavniho webu 
>> (eprofi.cz). Vetsina techto webu se umistovala kontinualne nekolik 
>> let na top 3. mistech na jejich fraze (topidla, klimatizace, 
>> odvlhcovace, elektrocentraly, stavebni michacky, stavebni vratky atd 
>> atd). Dalsi weby, ktere mam pod jinou skupinou webu, o ktere jsem se 
>> ale pred zminenym panem  Cerhou nastesti nezminil, a ktere jsou 
>> postavene na totoznem systemu, zadnou zmenu nepocitily. Dal se 
>> umistuji na prednich pozicich. To opet potvrzuje, ze jde o cileny 
>> zamer vyradit z vysledku weby, ktere pritom maji i do znacne miry 
>> unikatni obsah (rozhodne vic, nez stovky eshopu s popisky z feedu od 
>> distributoru zbozi), ale majiteli vydelavaji a seznamu z toho nic 
>> nekape (kdyz nepocitam nejakych 15k mesicne do skliku).
>>
>> Kotík
>>
>
Received on 02. 07. 2012, 09:28 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME