Re: bacha na seznam!!

From: jkotik <jkotik (zavinac)>
Date: Mon, 02 Jul 2012 09:37:44 +0200
Dne 2.7.2012 9:28, Blazinec napsal(a):
> Honzo,
>   podle mě není důležité, kdo je majitelem webu A a B, prolinkovat si 
> můžete cokoliv, ale musí to mít relevanci nebo to nesmí být ve vysoké 
> míře.
> Ale co mají vibrační desky společného s půjčovnou dodávek nebo záclonama?
> Je to sice blbé že mu to možná zatípli z jiného, obchodního, důvodu, 
> ale pokud to chce pustit zpátky, tohle NENÍ ok.
>
> Vycházím z vlastní zkušenosti s Google ze zahraničí a předpokládám, že 
> pro Seznam bude platit to samé.
>
> Hezký den,
> PR
>
> Dne 2.7.2012 9:11, Jan Mazánek napsal(a):
>> Pane Kotíku, chápu správně, že všechny weby odkazované v horní liště 
>> "eprofi obchody" jsou Vaše, mají různý/unikátní sortiment, neobsahují 
>> duplicitní obsah a jsou generovány z popisů kategorií a zboží 
>> zadaných buď ručně nebo importovaných od dodavatelů?
>>
>> Linkfarma je IMHO primárně o agregování váhy backlinků a jejich 
>> následné nasměrování na cílový web/weby. To podle mě tyto weby 
>> nejsou, protože tady je cílovou akcí prodej. Viz. např. 
>> http://www.hutnici-stroje.cz/vibracni-desky-jednosmerne
>>
>> Mohu se zeptat těch, kteří tady hovoří o linkfarmách, jestli by 
>> viděli problém, pokud by místo jednotlivých domén byly kategorie zboží?
>>
>> Pokud ne, znamená to tedy, že Google/Seznam stejnou strukturu odkazů 
>> na jedné doméně respektuje, ale Seznam se rozhodl tuto strukturu 
>> odkazů banovat proto, že není kladen důraz na brand firmy, ale na 
>> produktové kategorie? A to ručně a poté, co se mu pan Kotík zaplatil 
>> 80tis. Kč?
>>
>> V rámci SEM zdůrazňujeme nutnost unikátního obsahu stránek, 
>> unikátních PPC reklam, unikátních landing page - tak proč k obsahu na 
>> unikátních doménách zastáváte odlišný princip "ne, to je černota 
>> linkfarem"?
>>
>> Nestudoval jsem teď ty weby, jen reaguji po těch prvotních reakcích, 
>> protože za silnou stránku AbeoCMS považuji i podporu distribuce 
>> obsahu na několik domén a vidím tady i pro sebe a klienty Abeo riziko 
>> v přístupu "vyhledávač má právo banovat jednomu subjektu eshopy/weby 
>> s různým sortimentem, pokud jsou vzájemně podporovány odkazy". Prostě 
>> "nejedeš stejný typ služby přes jeden web, jsi divný, zabanujeme tě"?
>>
>> Myslím, že tady by měl Seznam fakt dobře zvážit, jestli to banovat. A 
>> přijde mi zvláštní politika "zaplatíš, zabanuju", to je životaschopné 
>> snad jen v prostředí oligopolu.
>>
>> *Jan Mazánek*
>>
>> jkotik napsal(a):
>>> Durazne nikomu nedoporucuji vubec se bavit s kymkoli ze seznamu, 
>>> pokud nechcete platit jak mourovati a prijit o pozice ve fulltextu. 
>>> Udelal jsem to poprve a naposled a znicilo to muj byznis. Po 
>>> zaplaceni 80k do skliku (nechal jsem se premluvit, jejich obchodakem 
>>> p. Cerhou, ze maji super vyhodnou akci) doslo k rucni kontrole mych 
>>> webu, kde 20 z nich (ktere byly optimalizovane na konkretni 
>>> kategorie produktu) bylo zabanovano, a ponechan pouze hlavni web, 
>>> ktery jsem se rozhodl propagovat pres sklik (aby mohli vykazat 
>>> vysledky skliku a ja byl nucen dal platit), a ktery obsahuje vsechny 
>>> zminene kategorie. Stranky jsou pritom odlisne do te miry, ze 
>>> rozhodne zadny robot nemohl rozhodnout o penalizaci za duplicity, 
>>> stranky produktu na hlavnim webu jsou zakazane pro indexaci, 
>>> homepage samostatnych webu jsou zcela unikatni, stejne jako mnoho 
>>> popisu kategorii, titles stranek atd.  Ze je penalizace rucni mi 
>>> potvrdil primo obchodak seznamu pan Cerha, i kdyz se to nejdriv 
>>> snazil hodit na novy algoritmus seznamu, ktery jede udajne od 
>>> ctvrtka. Slibil, ze po opetovne kontrole bylo rozhodnuto, ze weby 
>>> pravidla neporusuji a budou vraceny do vyhledavani, deje se vsak  
>>> presny opak - z webu kterych se to tyka jiz neni indexovana ani 
>>> jedina  stranka, pritom v patek jich tam jeste par bylo.
>>>
>>> Davejte si proto velmi dobry pozor, komu rikate, co vam vydelava!! 
>>> Uz hodnekrat tu probehlo, jak lidem spadl fulltext potom, co 
>>> prestali platit sklik atd. Realita je ale jeste horsi!! Velice 
>>> zvlastni je, ze k penalizci doslo pouze u webu, ktere jsou 
>>> odkazovany z hlavniho webu (eprofi.cz). Vetsina techto webu se 
>>> umistovala kontinualne nekolik let na top 3. mistech na jejich fraze 
>>> (topidla, klimatizace, odvlhcovace, elektrocentraly, stavebni 
>>> michacky, stavebni vratky atd atd). Dalsi weby, ktere mam pod jinou 
>>> skupinou webu, o ktere jsem se ale pred zminenym panem  Cerhou 
>>> nastesti nezminil, a ktere jsou postavene na totoznem systemu, 
>>> zadnou zmenu nepocitily. Dal se umistuji na prednich pozicich. To 
>>> opet potvrzuje, ze jde o cileny zamer vyradit z vysledku weby, ktere 
>>> pritom maji i do znacne miry unikatni obsah (rozhodne vic, nez 
>>> stovky eshopu s popisky z feedu od distributoru zbozi), ale majiteli 
>>> vydelavaji a seznamu z toho nic nekape (kdyz nepocitam nejakych 15k 
>>> mesicne do skliku).
>>>
>>> Kotík
>>>
>>
>
>
>
>
Jsou tu dve uplne odlisne veci  - paticka, kde jsou rucne menene odkazy, 
navic 3 way, nebo odkazy na moje weby, ktere ale primo nesouvisi s 
eprofi. Pak je tu horni lista s odkazy na dalsi weby skupiny eprofi, 
ktera je samozrejme tematicka tak, ze uz to snad ani vic v tomto oboru 
nejde. Mel jsem za to, ze seznam ma davno algoritmy, jak patickove 
odkazy odhalit a dat jim mensi vahu, ok, ale banovat to rucne?? o tom 
jsem fakt neslysel. Proc mi teda nezabanovali radsi eprofi.cz ? kde jsou 
taky odkazy v paticce stejne jako horni odkazy na vsechny?? kdyz je to 
JEDEN web, ktery tedy  podle nich je duplicitni k 25 nebo kolika dalsim 
webum (z nichz je navic rada starsi nez eprofi.cz)? tak resenim je 
zabanovat tech 25, misto toho jednoho? proc?  protoze jim za nej  
platim?? aha! tohle musi proste srat kazdyho soudne uvazujiciho cloveka.
Received on 02. 07. 2012, 09:37 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME