Re: Měření GA vs. sklik

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Thu, 30 Aug 2012 14:42:18 +0200
No těch možností je povícero, párkrát jsem se s tím setkal a vždy to byly
chyby na straně vlastníka webu či správce kampaní, např.:

a) špatně vyplněná cílová URL - dotyčný skončí na jiné stránce/doméně
(např. zapomenutá pomlčka atp.), nebo např. na 404 stránce, která nemá GA
kód (občas k vidění, když web nedokáže vyhodnotit přidané utm parametry do
adresy)
b) špatně nasazené GA
- umístěné jen např. na úvodní stránce a přitom odkazy z skliku směrují na
podstránky a na HP se návštěvník nedostane
- chyba v GA kódu
- chyba v javascriptu, který předchází GA kódu, po kterém se přestanou
následující skripty provádět - zvláště zákeřné v případě, kdy se chyba
projevuje jen v některých prohlížečích - typicky například čárka za
posledním prvkem v array, která spolehlivě odstřelí IE - dá se na to přijít
jednoduše tak, že si člověk nechá z GA vypsat statistiku podle prohlížečů
c) špatná interpretace výsledků (tj. např. pakliže by z těch 50 prokliků
byl 40× jeden člověk a koukal bych se na visitors)

atp.

Tj. každopádně bych doporučil pátrat, panikařit netřeba


Tomáš Kapler
Váš www.SEO-konzultant.cz <http://www.seo-konzultant.cz/>
Received on 30. 08. 2012, 14:42 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME