Re: Re: Zlepšení pozic ve vyhledávači

From: Vladimír Večeřa <vl.vecera (zavinac)>
Date: Thu, 30 Aug 2012 16:21:09 +0200 (CEST)
Dobry den,

dekuji za informaci. V minulosti jsme byli na prvnich mistech i 3-4 mesice v
kuse. Na tu pozici vice mene se da dostat.
Mate vsak pravdu v tom, ze mnoho klicovych slov neni vyuzito.

Budu moc rad, pokud budete chtit, tak me analyzu slov poslete prosim na 
tento email vl.vecera (zavinac) seznam.cz


---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomáš Kapler <kapler (zavinac) mediacentrum.cz>
Datum: 30. 8. 2012
Předmět: Re: Zlepšení pozic ve vyhledávači
"Dobrý den,

nevím, co vás na tom trápí, ty pozice jsou slušné a asi odpovídají obsahu a
propagaci toho webu. Je celkem logické, že původní zdroje typu chmi a
meteopress, nebo silné značky typu idnes a seznam, budou před vámi a horko
těžko s tím něco uděláte (resp. když budete před nimi, tak z pohledu logiky
vyhledavače by to byla spíš chyba algoritmu).

Být vámi, tak se zaměřím spíše na obsah, protože je mraky klíčových slov,
které zcela ignorujete a přitom by bylo velmi jednoduché na ně dosáhnout
předních pozic a to s minimem energie, protože obsah se dá jednoduše
generovat. Mám na mysli slova typu "počasí v brně", "počasí chorvatsko"
atd.

Na PM vám pošlu analýzu klíčových slov a pozic váš a vašich konkurentů, je
z toho celkem zřejmé, co byste měl dělat a kde byste se mohl inspirovat.
Případně si samozřejmě můžete objednat služby nějakého SEO konzultanta,
který vám s tím pomůže.

Samozřejmě zpětné odkazy jsou také extrémně důležité (i když tam kde není
obsah moc nepomůžou), klíčové je nabídnout takové řešení, které bude
motivovat ostatní, aby na vás odkazovali, což pouhý weather widget nemusí
splňovat, neboť jich je na výběr milion, je třeba k tomu vymyslet nějakou
přidanou hodnotu - s tím opět může pomoci kvalitní SEO konzultant.


Tomáš Kapler
Váš www.SEO-konzultant.cz(http://www.SEO-konzultant.cz) <http://www.seo-
konzultant.cz/(http://www.seo-konzultant.cz/)>




2012/8/30 Vladimír Večeřa <vl.vecera (zavinac) seznam.cz>

> Dobrý den,
> docela mě trápí umístění ve vyhledávačích pro web www.e-pocasi.cz
(http://www.e-pocasi.cz) na slovo
> počasí.
> Stránky jsou validní, sematicky poměrně dobře řazené. Stránka je stále
> aktuální, nabízí HTML5, sitemap, ale schází tomu stále něco. Na internetu
> jsem četl, že se nevyplatí registrace do katalogů ani použití pr článků.
> Existuje ještě něco, co by se dalo zlepšít? Myslím z pohledu kódu
> například.
> Plánuji samozřejmě už v brzké době rozjet počasí pro web, kdy v rámci
> služby
> uživatel musí vložit zpětný odkaz na e-pocasi.cz, tak že získávání
> zpětných
> odkazů by neměl být problém. ALE pomůže to dostatečně?"--=_1f5d65fe09415f40102fc2708dbabe-b066-5cf1-a235-bbe9a8f12748_Content-Type: text/html;
	charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<html><body>Dobry den,<br><br>dekuji za informaci. V minulosti jsme byli na prvnich mistech i 3-4 mesice v kuse. Na tu pozici vice mene se da dostat.<br>Mate vsak pravdu v tom, ze mnoho klicovych slov neni vyuzito.<br><br>Budu moc rad, pokud budete chtit, tak me analyzu slov poslete prosim na tento email vl.vecera (zavinac) seznam.cz<br><p><br>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Tomáš Kapler &lt;kapler (zavinac) mediacentrum.cz&gt;<br>Datum: 30. 8. 2012<br>Předmět: Re: Zlepšení pozic ve vyhledávači</p><blockquote>Dobrý den,<br><br>nevím, co vás na tom trápí, ty pozice jsou slušné a asi odpovídají obsahu a<br>propagaci toho webu. Je celkem logické, že původní zdroje typu chmi a<br>meteopress, nebo silné značky typu idnes a seznam, budou před vámi a horko<br>těžko s tím něco uděláte (resp. když budete před nimi, tak z pohledu logiky<br>vyhledavače by to byla spíš chyba algoritmu).<br><br>Být vámi, tak se zaměřím spíše na obsah, protože je mraky klíčových slov,<br>které zcela ignorujete a přitom by bylo velmi jednoduché na ně dosáhnout<br>předních pozic a to s minimem energie, protože obsah se dá jednoduše<br>generovat. Mám na mysli slova typu "počasí v brně", "počasí chorvatsko"<br>atd.<br><br>Na PM vám pošlu analýzu klíčových slov a pozic váš a vašich konkurentů, je<br>z toho celkem zřejmé, co byste měl dělat a kde byste se mohl inspirovat.<br>Případně si samozřejmě můžete objednat služby nějakého SEO konzultanta,<br>který vám s tím pomůže.<br><br>Samozřejmě zpětné odkazy jsou také extrémně důležité (i když tam kde není<br>obsah moc nepomůžou), klíčové je nabídnout takové řešení, které bude<br>motivovat ostatní, aby na vás odkazovali, což pouhý weather widget nemusí<br>splňovat, neboť jich je na výběr milion, je třeba k tomu vymyslet nějakou<br>přidanou hodnotu - s tím opět může pomoci kvalitní SEO konzultant.<br><br><br>Tomáš Kapler<br>Váš www.SEO-konzultant.cz &lt;http://www.seo-konzultant.cz/&gt;<br><br><br><br><br>2012/8/30 Vladimír Večeřa &lt;vl.vecera (zavinac) seznam.cz&gt;<br><br>&gt; Dobrý den,<br>&gt; docela mě trápí umístění ve vyhledávačích pro web www.e-pocasi.cz na slovo<br>&gt; počasí.<br>&gt; Stránky jsou validní, sematicky poměrně dobře řazené. Stránka je stále<br>&gt; aktuální, nabízí HTML5, sitemap, ale schází tomu stále něco. Na internetu<br>&gt; jsem četl, že se nevyplatí registrace do katalogů ani použití pr článků.<br>&gt; Existuje ještě něco, co by se dalo zlepšít? Myslím z pohledu kódu<br>&gt; například.<br>&gt; Plánuji samozřejmě už v brzké době rozjet počasí pro web, kdy v rámci<br>&gt; služby<br>&gt; uživatel musí vložit zpětný odkaz na e-pocasi.cz, tak že získávání<br>&gt; zpětných<br>&gt; odkazů by neměl být problém. ALE pomůže to dostatečně?</blockquote></body></html>--=_1f5d65fe09415f40102fc2708dbabe-b066-5cf1-a235-bbe9a8f12748_=--
Received on 30. 08. 2012, 16:21 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME