Re: Měření GA vs. sklik

From: Ondřej Flídr <flidr (zavinac)>
Date: Sun, 02 Sep 2012 19:14:49 +0200
Dne 2.9.2012 15:43, Jan Tichý napsal(a):

> Dále - pokud porovnáte rozložení prokliků v Skliku napříč různými
> kampaněmi, sestavami a inzeráty či klíčovými slovy a porovnáte to s
> analogickým rozložením reportovaným v Analytics (chápu, že tohle je
> dost závislé na tom, jak moc důsledně a detailně inzeráty tagujete),
> je to rozložení proporčně obdobné? Nebo je to tak, že by třeba všechny
> visits v GA šly jen z jedné části kampaně?

Kdyz se podivam na kampane v skliku (resp. na sestavy - v utm_campaign
mam nazvy sestav, kampan mam v skliku jenom jednu) tak je rozdeleni
318:111:28. Kdyz se kouknu do GA, rozdeleni je (ve stejnem poradi)
13:19:8. Cili to nesedi ani proporcne.
Received on 02. 09. 2012, 19:14 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME