RE: Vázne prodej

From: tomcha <tomcha (zavinac)>
Date: Mon, 22 Oct 2012 17:48:09 +0200
Dobrý den, 
měl by nejdříve začít analytikou návštěvnosti, údaj "slušná návštěvnost" nic
neříká o tom, jestli návštěvníci k Vám chodí, protože chtěli nakoupit bytový
textil nebo zcela náhodou, míra okamžitého opuštění atd. Po lopatě tedy
vyhodnocovat zdroje návštěvnosti, jak to uvedli už ostatní.

To, že nemáte zboží skladem, je hlavní problém z mé praxe. Podívejte se k
Vaší konkurenci s bytovým textilem. Na to není potřeba žádná velká analýza.

Následně můžete řešit nějakou další analytiku, konverzní trasy návštěvníků,
landing pages atd.

Grafice nepřikládám tak velkou důležitost jako ostatní, vzhledem k cílové
skupině zákazníků Vašeho eshopu, kterou "čirou náhodnou" znám, tak to
překvapivě tolik podstatné zde nebude.

Na první pohled fotky jsou ještě v normě. Objednávkový formulář taktéž.
Zboží i jeho ceny také na první pohled běžné - srovnatelné s konkurencí.


Tomáš Chaloupek, Online Marketing Professional

> -----Original Message-----
> From: Ladislav Dvořák [mailto:dvorak.ladislav (zavinac) gmail.com]
> Sent: Sunday, October 21, 2012 5:09 PM
> To: seo (zavinac) nawebu.cz
> Subject: Vázne prodej
"Máme slušnou návštěvnost, ale velmi nízkou konverzi."
Received on 22. 10. 2012, 17:48 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME