RE: seo doporučení

From: SEDMA <sedlacek (zavinac)>
Date: Mon, 7 Oct 2013 15:00:36 +0200
Dobrý den

Daří tak všelijak. V letech kdy jsme spolu dělali to bylo zajímavější. Od
roku 2008 jsme hodně exportovali na úkor domácího prodeje web zůstal od té
doby stejný, ale nástroje se asi už hodně změnily, proto se chci naučit jak
to spravovat a jak na to. Mám cca. 10 webů v různých systémech a udržet je
náročné. Chtěl bych hlavní web převézt do webnode.cz kde se mě dobře pracuje
myslíte že je to dobrý nápad ?

A jak Vám se daří co děláte? 

S pozdravem / Mit freundlichen Grüßen 

Sedláček Martin


 

SEDMA systém, s.r.o.
Újezd u Černé Hory 96
679 22 Lipůvka


Mobil : 00420 776 710 716

sedlacek (zavinac) sedma.cz
http://www.sedma.cz




-----Original Message-----
From: kapler (zavinac) gmail.com [mailto:kapler (zavinac) gmail.com] On Behalf Of Tomas Kapler
Sent: Monday, October 07, 2013 1:25 PM
To: seo
Subject: Re: seo doporučení

Dobrý den Martine,

jak se vám daří, už je to let co jsme se neslyšeli.

Nejdřív mi dovolte pogratulovat, že se ptáte na této konferenci, je to snad
za mnoho let první dotaz od vlastníka firmy, nikoliv od nějakého
marketingového pracovníka, seo konzultanta a podobně. Je super, když si
přímo nejvyšší vedení uvědomuje potřebu SEO a aktivně se o to zajímá.

Bohužel, tak jak si představujete linkbuilding je ovšem už mnoho let
zastaralá koncepce. Vlastně všechny tři vaše body jsou v rozumné míře a při
správném řešení přínosné, ale při špatném řešení vám mohou naopak výrazně
ublížit (viz vlákno někdy z předminulého týdne).

Myslím dlouhodobě nejlepší strategií je zapomenout na PR jako placenou
reklamu (PR = public relations = vztahy s veřejností!!!) a na koncepci SEO,
jako strategie jak očůrat vyhledavače, aby v nich byla firma vepředu, a
přemýšlet o nich, jako o jednom z marketingových kanálů, který můžete
využívat pro prezentaci vaší firmy. Tedy když to zobecním - v prvé řadě si
musíte sám sobě po pravdě odpovědět - jsem opravdu jedna z top 10 českých
firem v oboru, na který chci cílit, zasloužím si být mezi těmi top 10
(případně ještě lépe v top 3). Co pro to dělám, co pro to dělám víc než ty
firmy v top 10. A následně využití SEO techniky k tomu, abych to správně
vysvětlil i vyhledavačům.

Kdysi se nám to co si vzpomínám dařilo, ale je jasné, že v oboru, kde
některé firmy sponzorují hokejová či fotbalová družstva je konkurence jak
prase a kdo chvíli stál, už stojí opodál.

Takže když se vrátím k vašemu dotazu - nejspíš tak jak si to představujete
vám výrazně nepomůže ani jedna z těch strategií či ani všechny tři
dohromady. Ve vašem oboru bude nejspíš nutné opravdu vzít to zgruntu a
promýšlet o tom jako o součásti celé firemní strategie na následující roky.
Asi byste chtěl nějakou rychlou snadnou odpověď a řešení, ale obávám se, že
nic takového dnes neexistuje. Ostatně u těch konkurentů na předních místech
se tomu nejspíš věnují celé týmy lidí a investují do toho statisíce a
miliony, takže kdyby to bylo tak jednoduché, dělali by to sami.

Tomáš Kapler



-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2012.0.2242 / Virová báze: 3222/6228 - Datum vydání: 6.10.2013
Received on 07. 10. 2013, 15:00 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME