Re: seo doporučení

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Tue, 8 Oct 2013 08:16:57 +0200
Hliníková okna .cz panu Sedláčkovi nepatří, to je nějaký spam web, mělo to
být http://www.hlinikova-okna.com.

Když jsme to s panem Sedláčkem před těma 5 lety budovali, tak přidanou
hodnotu měly, ale koukám, že tam teď běží hodně osekané primitivní webíky s
mizivou přidanou hodnotou. A samozřejmě podpůrné weby byly jen podpůrná
součást strategie, byť chápu, že z pohledu vlastníka firmy to byla asi ta
druhá nejviditelnější součást (po vlastním webu).

Tehdy jsme opravdu byli na top pozicích (co si vzpomínám, tak pan Sedláček
si tehdy dával target do sedmého místa, což mi u "Sedmy" bylo sympatické (a
ještě ten rodinný název Sedma = "SEDláček"+"MArtin"). Ale od té doby co
jsem odešel z oné firmy co to realizovala odešel, jsem to nesledoval.

Jinak souhlas s Láďou a viz má první odpověď, prostě potřebujete celou
strategii, což je hodně mimo podobnou konferenci - jednak je tu mnoho z
těch, co dělají ty weby před vámi, ale především to vyžaduje detailnější
analýzu vaší firmy, jejích produktů, konkurence atd. což jsou minimálně
desítky hodin práce, když se to má dělat pořádně.

A vlastně bych vám osobně ani nedoporučoval číst nějaké blogy o podpůrných
webech a podobně - já se držím hesla "Ševče, drž se svého kopyta". Vaše
firma dělá skvělá plastová okna, vy jste na ně odborník, tak v tom
pokračujte a prostě si do firmy pořiďte (či outsourcujte) někoho
důvěryhodného, kdo se tomu také dlouhodobě věnuje (a kdo vám případně udělá
nějaký vhodný manažerský souhrn). Jinak ještě jedno staré české přísloví
"Devatero řemesel, desáté bída".


Tomáš Kapler
Received on 08. 10. 2013, 08:16 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME