Re: seo doporučení

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Tue, 8 Oct 2013 09:00:19 +0200
tak to každopádně, ale od toho je právě myslím ten kvalitní SEO konzultant,
aby mu poskytl nějaký ten manažerský souhrn, svůj profesionální názor a
implikaci do firemní strategie. Jinak je totiž na webu až příliš vzájemně
si odporujících názorů z různé doby a prostředí, takže si nemyslím, že by
byl manažer schopen udělat nějaké kvalifikované rozhodnutí, často mu to
může jen poplést hlavu, navíc jeho čas je dražší než konzultanta.

Myslím, že když věnuje pan Sedláček 50 hodin svého času vylepšování svých
oken a firemních procesů (a hodinu dvě z toho nějaké debatě s odborníkem na
online marketing), tak udělá pro své SEO víc, než když by těch 50 hodin
věnoval čtení knih/web a blogů na toto téma. Ale samozřejmě musí to být
důvěryhodná osoba, aby jí neskákal na lep, a je tak fajn, že je tady v
konferenci, aby mohl případné návrhy podrobit odborné kritice.

Tomáš Kapler


2013/10/8 Ladislav Dvořák <dvorak.ladislav (zavinac) gmail.com>

> Tomáši nesouhlasím jen s jednou větou, a sice, že by neměl číst blogy
> (třeba právě Martina). Z majitele webu nemusí být seo konzultant, ale měl
> by o tom aspoň něco málo vědět.
>
> ________________________________________________________****
>
> S pozdravem
> Dvořák Ladislav
>
>
>
>
>
> Dne 8. října 2013 8:16 Tomas Kapler <tomas (zavinac) kapler.cz> napsal(a):
>
> > Hliníková okna .cz panu Sedláčkovi nepatří, to je nějaký spam web, mělo
> to
> > být http://www.hlinikova-okna.com.
> >
> > Když jsme to s panem Sedláčkem před těma 5 lety budovali, tak přidanou
> > hodnotu měly, ale koukám, že tam teď běží hodně osekané primitivní
> webíky s
> > mizivou přidanou hodnotou. A samozřejmě podpůrné weby byly jen podpůrná
> > součást strategie, byť chápu, že z pohledu vlastníka firmy to byla asi ta
> > druhá nejviditelnější součást (po vlastním webu).
> >
> > Tehdy jsme opravdu byli na top pozicích (co si vzpomínám, tak pan
> Sedláček
> > si tehdy dával target do sedmého místa, což mi u "Sedmy" bylo sympatické
> (a
> > ještě ten rodinný název Sedma = "SEDláček"+"MArtin"). Ale od té doby co
> > jsem odešel z oné firmy co to realizovala odešel, jsem to nesledoval.
> >
> > Jinak souhlas s Láďou a viz má první odpověď, prostě potřebujete celou
> > strategii, což je hodně mimo podobnou konferenci - jednak je tu mnoho z
> > těch, co dělají ty weby před vámi, ale především to vyžaduje detailnější
> > analýzu vaší firmy, jejích produktů, konkurence atd. což jsou minimálně
> > desítky hodin práce, když se to má dělat pořádně.
> >
> > A vlastně bych vám osobně ani nedoporučoval číst nějaké blogy o
> podpůrných
> > webech a podobně - já se držím hesla "Ševče, drž se svého kopyta". Vaše
> > firma dělá skvělá plastová okna, vy jste na ně odborník, tak v tom
> > pokračujte a prostě si do firmy pořiďte (či outsourcujte) někoho
> > důvěryhodného, kdo se tomu také dlouhodobě věnuje (a kdo vám případně
> udělá
> > nějaký vhodný manažerský souhrn). Jinak ještě jedno staré české přísloví
> > "Devatero řemesel, desáté bída".
> >
> >
> > Tomáš Kapler
> >
>
Received on 08. 10. 2013, 09:00 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME