Re: seo doporučení

From: Ladislav Dvořák <dvorak.ladislav (zavinac)>
Date: Tue, 8 Oct 2013 09:07:03 +0200
Práce pro webového režiséra?

Možná je relevantní přihodit k tomuto tématu tento odkaz
http://webovarezie.cz/kniha
Většina z vás už to asi zná, ale pro ty kdo ještě ne...

________________________________________________________****

S pozdravem
Dvořák Ladislav





Dne 8. října 2013 9:00 Tomas Kapler <tomas (zavinac) kapler.cz> napsal(a):

> tak to každopádně, ale od toho je právě myslím ten kvalitní SEO konzultant,
> aby mu poskytl nějaký ten manažerský souhrn, svůj profesionální názor a
> implikaci do firemní strategie. Jinak je totiž na webu až příliš vzájemně
> si odporujících názorů z různé doby a prostředí, takže si nemyslím, že by
> byl manažer schopen udělat nějaké kvalifikované rozhodnutí, často mu to
> může jen poplést hlavu, navíc jeho čas je dražší než konzultanta.
>
> Myslím, že když věnuje pan Sedláček 50 hodin svého času vylepšování svých
> oken a firemních procesů (a hodinu dvě z toho nějaké debatě s odborníkem na
> online marketing), tak udělá pro své SEO víc, než když by těch 50 hodin
> věnoval čtení knih/web a blogů na toto téma. Ale samozřejmě musí to být
> důvěryhodná osoba, aby jí neskákal na lep, a je tak fajn, že je tady v
> konferenci, aby mohl případné návrhy podrobit odborné kritice.
>
> Tomáš Kapler
>
>
> 2013/10/8 Ladislav Dvořák <dvorak.ladislav (zavinac) gmail.com>
>
> > Tomáši nesouhlasím jen s jednou větou, a sice, že by neměl číst blogy
> > (třeba právě Martina). Z majitele webu nemusí být seo konzultant, ale měl
> > by o tom aspoň něco málo vědět.
> >
> > ________________________________________________________****
> >
> > S pozdravem
> > Dvořák Ladislav
> >
> >
> >
> >
> >
> > Dne 8. října 2013 8:16 Tomas Kapler <tomas (zavinac) kapler.cz> napsal(a):
> >
> > > Hliníková okna .cz panu Sedláčkovi nepatří, to je nějaký spam web, mělo
> > to
> > > být http://www.hlinikova-okna.com.
> > >
> > > Když jsme to s panem Sedláčkem před těma 5 lety budovali, tak přidanou
> > > hodnotu měly, ale koukám, že tam teď běží hodně osekané primitivní
> > webíky s
> > > mizivou přidanou hodnotou. A samozřejmě podpůrné weby byly jen podpůrná
> > > součást strategie, byť chápu, že z pohledu vlastníka firmy to byla asi
> ta
> > > druhá nejviditelnější součást (po vlastním webu).
> > >
> > > Tehdy jsme opravdu byli na top pozicích (co si vzpomínám, tak pan
> > Sedláček
> > > si tehdy dával target do sedmého místa, což mi u "Sedmy" bylo
> sympatické
> > (a
> > > ještě ten rodinný název Sedma = "SEDláček"+"MArtin"). Ale od té doby co
> > > jsem odešel z oné firmy co to realizovala odešel, jsem to nesledoval.
> > >
> > > Jinak souhlas s Láďou a viz má první odpověď, prostě potřebujete celou
> > > strategii, což je hodně mimo podobnou konferenci - jednak je tu mnoho z
> > > těch, co dělají ty weby před vámi, ale především to vyžaduje
> detailnější
> > > analýzu vaší firmy, jejích produktů, konkurence atd. což jsou minimálně
> > > desítky hodin práce, když se to má dělat pořádně.
> > >
> > > A vlastně bych vám osobně ani nedoporučoval číst nějaké blogy o
> > podpůrných
> > > webech a podobně - já se držím hesla "Ševče, drž se svého kopyta". Vaše
> > > firma dělá skvělá plastová okna, vy jste na ně odborník, tak v tom
> > > pokračujte a prostě si do firmy pořiďte (či outsourcujte) někoho
> > > důvěryhodného, kdo se tomu také dlouhodobě věnuje (a kdo vám případně
> > udělá
> > > nějaký vhodný manažerský souhrn). Jinak ještě jedno staré české
> přísloví
> > > "Devatero řemesel, desáté bída".
> > >
> > >
> > > Tomáš Kapler
> > >
> >
>
Received on 08. 10. 2013, 09:07 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME