Penalizace za duplicitní weby

From: Martin Kaman <martin.kaman (zavinac)>
Date: Thu, 13 Feb 2014 10:17:18 +0100
Ahoj,

máte někdo zkušenosti s tím, jak postihuje Seznam weby s podobným obsahem (tapetování)? 

Zákazník si nechal udělat nový e-shop s nábytkem, a to na nové adrese. 
Zároveň provozuje starou verzi shopu, sortiment je z 90% stejný, struktura částečně podobná; jsou to různé redakční systémy, dělaly to různé firmy.
Názvy obou shopů jsou si velmi podobné. Provozovatl/kontakt na obou shopech je stejný. 
V okamžiku, kdy se oba shopy dostaly vedle sebe do SERPu na konkurenční slovo na 1. a 2. místo, byl náš web penalizován.
(ze dne na den propad návštěvnosti ze Seznamu z desítek návštěv denně na 0-3 návštěvy - napříč landing pages a vyhledávacími dotazy). 

Problém teď je vysvělit zákazníkovi, že důvodem penalizace je podobnost webů, protože dle nápovědy Seznamu:

“Za duplicitní weby je považováno dvě a více domén (subdomén) se shodným či velmi podobným obsahem. 
Tyto podobnosti mohou být poloautomaticky rozpoznány a do výsledků vyhledávání bude v takovém případě zařazena pouze jedna (hlavní) doména.”
(viz http://napoveda.seznam.cz/cz/fulltext-hledani-v-internetu/ceho-se-pri-optimalizaci-vyvarovat/nevhodne-optimalizacni-techniky/#duplicitni_weby)

ale podle technické podpory Seznamu tam žádná duplicita není detekovaná (protože oba weby jsou indexované). 

Máte tedy nějakou zkušenost, jestli Seznam řeší tapetování penalizací, nikoliv vyřazením z indexu?

Díky, Martin Kaman
Received on 13. 02. 2014, 10:17 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME