schema.org vs. data-vocabulary.org

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Wed, 23 Jul 2014 18:08:57 +0200
Ahoj,

definuju teď microdata pro jeden eshop a zajímalo by mě, jestli používat
schema.org nebo data-vocabulary.org. Google je dost schizofrenní, protože v
nápovědě popisuje/doporučuje schema.org a v příkladech pak ukazuje
data-vocabulary.org, přitom se oba dost významně liší.

Přijde mi, že ten schema.org je novější/komplexnější, ale zase co vím, tak
byly nějaké problémy s tím nástrojem na testování microdat od Google, že
schema.org moc nebral v úvahu a i v reálu že snad drobečkovka fungovala
svého času jen když byla podle data-vocabulary.org.

Chtěl bych používat jen jednu. Jaký je váš názor/reálné zkušenosti?

A ještě jeden související: přemýšlím u toho eshopu, co použít za microdata
pro kategorie produktů. Jasně, mohou tam být microdata k jednotlivým
produktům, ale nevím o tom, že by pak nějaký vyhledavač tohle nějak použil,
nebo to pak nějak speciálně zobrazil, když se ta kategorie zobrazí v SERP
(cena od-do?). Nebo ano? (breadcrumb navigaci nepočítám). Ani nevím, jaký
by pak měl být vlastně Type, je tam sice AgregateOffer, jenže ten je jen
pro nabídky jednoho produktu, tj. pro různé cenové agregátory a ne pro více
produktů na jedné stránce. Nebo jestli by to samo pochopilo už z toho, že
by tam bylo více ProductType?

Tomáš Kapler
Received on 23. 07. 2014, 18:08 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME