Re: 1 eshop x více eshopů

From: Ladislav Dvořák <dvorak.ladislav (zavinac)>
Date: Tue, 29 Jul 2014 16:19:01 +0200
Mně přijde úplně postavené na hlavu radit, pokud neodkryjete karty. Co
chcete prodávat? Jaký máte plán? Jaké máte konkurenční výhody? Proč chcete
budovat více eshopů právě pro vaše zboží? (Určitě, pokud o tom uvažujete,
musíte mít nějakou představu, nebo se ptáte jen proto, že to dělají jiní?)
Vždy totiž záleží na okolnostech, někdy to opravdu může mít smysl, ale
pokud neřeknete podrobnosti, tak nečekejte jiné rady než poskytl Michal.

Chápete, že eshop není cíl, ale prostředek, jak se k cíli dostat? Tedy
dosažení obchodního úspěchu?

________________________________________________________

S pozdravem
Dvořák Ladislav





Dne 29. července 2014 16:08 Karel Borovička <kborovicka (zavinac) gmail.com>
napsal(a):

> A kolik hodlate budovat značek? A vezte, ze u toho moc nefunguje synergicky
> efekt... Čili za me jeden shop, pokud budw mit aspon trochu kompaktni
> sorriment. Karel
> Dne 29. 7. 2014 15:32 "Jiri Laburda" <laburda (zavinac) gmail.com> napsal(a):
>
> > Dobrý den,
> >
> > rád bych se zeptal na klady a zápory řešení eshopu:
> >
> > 1) Mít jeden eshop a propagovat ho, dělat pro něj SEO apod.
> > 2) Mít více eshopů, pod různými názvy, vzájemně je provázat, zanést do
> > zbožáků apod...
> >
> > V čem jsou výhody a nevýhody každého řešení? Setkali jste se s tím, že je
> > lepší mít více podobných eshopů a lépe tak prodávat?
> >
> > Díky za info.
> > --
> > JIŘÍ LABURDA
> > ============================
> > Mobil: 775 065 825
> >
>
Received on 29. 07. 2014, 16:19 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME