Re: 1 eshop x více eshopů

From: Martin Kolčaba <martin.kolcaba (zavinac)>
Date: Tue, 29 Jul 2014 19:57:32 +0200
Ono záleží, jaký sortiment dané e-shopy mají mít a jakou cestou se vydáte
při budování značky. Předpokládám ale, že sortiment mají mít stejný. Pokud
je to jinak, opravte mne:

Výhody více e-shopů:
- můžete vybudovat dvě (nebo víc) značky, každou s jiným přístupem,
servisem, komunikací i cenami, a každou tak zasáhnout jinou cílovou skupinu

Nevýhody více e-shopů:
- máte v podstatě dvojí práci, musíte budovat dva (nebo víc) obchodů, a
pokud to děláte jen "kvůli SEO" a provázání e-shopů v naději, že si
navzájem pomohou ve vyhledávání, bude lepší se soustředit na jeden.
- co se SEO týká, musíte pro každý ze shopů nastavit vhodnou strategii.
Většinou to dopadne tak, že jeden z e-shopů bude lepší a druhý horší,
případně budou oba stejné (špatné)

Ale jak říkal kolega přede mnou, odpovědět na vaši otázku je trošku
věštěním z křišťálové koule, chtělo by to víc informací:
- co budete prodávat
- proč uvažujete nad více e-shopy, jaký je ten důvod?
- pokud budete mít víc e-shopů, přemýšlel jste, zda pro oba seženete
dostatečně dobrý obsah?


Martin Kolčaba
Skype: kolcaba.m
tel. (SK): +421 949 248 820
tel. (CZ): +420 732 156 613
*Zůstaňme ve spojení* na Twitteru <https://www.twitter.com/mKolcaba> | na
Facebooku <http://www.facebook.com/komartcz>
www.komart.cz | blog.komart.cz


Dne 29. července 2014 18:24 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>
napsal(a):

> No z pohledu SEO bych dělal spíše jeden e-shop. Jedna doména, jedna
> značka, menší a konzistentnější náklady. Ovšem podle mě by ta otázka měla
> jít spíše ze strany obchodního modelu, cílové skupiny a brandingu než SEO.
>
>
>
>
>
>
> Pavel Ungr, SEO konzultant
>
>
>
>
>
> Od: Jiri Laburda
> Odesláno: ‎úterý‎, ‎29‎. ‎července‎ ‎2014 ‎15‎:‎32
> Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
>
>
>
>
>
> Dobrý den,
>
> rád bych se zeptal na klady a zápory řešení eshopu:
>
> 1) Mít jeden eshop a propagovat ho, dělat pro něj SEO apod.
> 2) Mít více eshopů, pod různými názvy, vzájemně je provázat, zanést do
> zbožáků apod...
>
> V čem jsou výhody a nevýhody každého řešení? Setkali jste se s tím, že je
> lepší mít více podobných eshopů a lépe tak prodávat?
>
> Díky za info.
> --
> JIŘÍ LABURDA
> ============================
> Mobil: 775 065 825
>
Received on 29. 07. 2014, 19:57 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME