Re: 1 eshop x více eshopů

From: Michal Kubicek <kubimi (zavinac)>
Date: Tue, 29 Jul 2014 11:04:11 -0700 (PDT)
Dan priklad. Sam na jeden typ sortimentu mam dva eshopy. Jeden vseobecnejsi, se kterym pracuji. A druhy (a treti) zameren na jeden konkretni produkt, kde mam slusnou domenu a prinasi mi zajimavejsi efekt, nez kdybych na domene mel jen podpurnou mikrostranku. Faktem ale je, ze tento one product cart je jen jakoby vedlejsi efekt.


Priklad druhy: Vivantis. Maji vice eshopu, plus jeden univerzálni. Rozvijeji jednotlive brandy a funguje jim to. Univerzalni eshop jim nefunguje zdaleka tak, jak by si zasluhoval.




Priklad treti: Alza. Hlavni shop jede, jednotlive eshopy ne.
Se srdecnym pozdravem

Michal Kubicek

On Tue, Jul 29, 2014 at 7:57 PM, Martin Kolčaba <martin.kolcaba (zavinac) gmail.com>
wrote:

> Ono záleží, jaký sortiment dané e-shopy mají mít a jakou cestou se vydáte
> při budování značky. Předpokládám ale, že sortiment mají mít stejný. Pokud
> je to jinak, opravte mne:
> Výhody více e-shopů:
> - můžete vybudovat dvě (nebo víc) značky, každou s jiným přístupem,
> servisem, komunikací i cenami, a každou tak zasáhnout jinou cílovou skupinu
> Nevýhody více e-shopů:
> - máte v podstatě dvojí práci, musíte budovat dva (nebo víc) obchodů, a
> pokud to děláte jen "kvůli SEO" a provázání e-shopů v naději, že si
> navzájem pomohou ve vyhledávání, bude lepší se soustředit na jeden.
> - co se SEO týká, musíte pro každý ze shopů nastavit vhodnou strategii.
> Většinou to dopadne tak, že jeden z e-shopů bude lepší a druhý horší,
> případně budou oba stejné (špatné)
> Ale jak říkal kolega přede mnou, odpovědět na vaši otázku je trošku
> věštěním z křišťálové koule, chtělo by to víc informací:
> - co budete prodávat
> - proč uvažujete nad více e-shopy, jaký je ten důvod?
> - pokud budete mít víc e-shopů, přemýšlel jste, zda pro oba seženete
> dostatečně dobrý obsah?
> Martin Kolčaba
> Skype: kolcaba.m
> tel. (SK): +421 949 248 820
> tel. (CZ): +420 732 156 613
> *Zůstaňme ve spojení* na Twitteru <https://www.twitter.com/mKolcaba> | na
> Facebooku <http://www.facebook.com/komartcz>
> www.komart.cz | blog.komart.cz
> Dne 29. července 2014 18:24 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>
> napsal(a):
>> No z pohledu SEO bych dělal spíše jeden e-shop. Jedna doména, jedna
>> značka, menší a konzistentnější náklady. Ovšem podle mě by ta otázka měla
>> jít spíše ze strany obchodního modelu, cílové skupiny a brandingu než SEO.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Pavel Ungr, SEO konzultant
>>
>>
>>
>>
>>
>> Od: Jiri Laburda
>> Odesláno: ‎úterý‎, ‎29‎. ‎července‎ ‎2014 ‎15‎:‎32
>> Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
>>
>>
>>
>>
>>
>> Dobrý den,
>>
>> rád bych se zeptal na klady a zápory řešení eshopu:
>>
>> 1) Mít jeden eshop a propagovat ho, dělat pro něj SEO apod.
>> 2) Mít více eshopů, pod různými názvy, vzájemně je provázat, zanést do
>> zbožáků apod...
>>
>> V čem jsou výhody a nevýhody každého řešení? Setkali jste se s tím, že je
>> lepší mít více podobných eshopů a lépe tak prodávat?
>>
>> Díky za info.
>> --
>> JIŘÍ LABURDA
>> ============================
>> Mobil: 775 065 825
>>
Received on 29. 07. 2014, 20:04 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME