Re: 1 eshop x více eshopů

From: <slave (zavinac) r3d.cz>
Date: Tue, 29 Jul 2014 20:55:19 +0200
Myslím, že více eshopů se dělá jen vzhledem k SEO..

Já to vidím takto:

1. záleží na prodávaném zboží
2. záleží na zažité (zažitých) značkách daného zboží

=> toto nejde objektivně vyřešit bez znalosti prodávaného zboží


m.


Dne 29.7.2014 18:24, Pavel Ungr napsal(a):
> No z pohledu SEO bych dělal spíše jeden e-shop. Jedna doména, jedna značka, menší a konzistentnější náklady. Ovšem podle mě by ta otázka měla jít spíše ze strany obchodního modelu, cílové skupiny a brandingu než SEO.
>
>
>
>
>
>
> Pavel Ungr, SEO konzultant
>
>
>
>
>
> Od: Jiri Laburda
> Odesláno: ‎úterý‎, ‎29‎. ‎července‎ ‎2014 ‎15‎:‎32
> Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
>
>
>
>
>
> Dobrý den,
>
> rád bych se zeptal na klady a zápory řešení eshopu:
>
> 1) Mít jeden eshop a propagovat ho, dělat pro něj SEO apod.
> 2) Mít více eshopů, pod různými názvy, vzájemně je provázat, zanést do
> zbožáků apod...
>
> V čem jsou výhody a nevýhody každého řešení? Setkali jste se s tím, že je
> lepší mít více podobných eshopů a lépe tak prodávat?
>
> Díky za info.
> --
> JIŘÍ LABURDA
> ============================
> Mobil: 775 065 825

Received on 29. 07. 2014, 20:55 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME