Re: 1 eshop x více eshopů

From: Karel Borovička <kborovicka (zavinac)>
Date: Tue, 29 Jul 2014 21:16:11 +0200
Vice shopu se dela i pro podsekavani cen, kvuli tapetovani zbozi/heureky,
banu na ppc... Karel
Dne 29.7.2014 20:55 "slave (zavinac) r3d.cz" <slave (zavinac) r3d.cz> napsal(a):

> Myslím, že více eshopů se dělá jen vzhledem k SEO..
>
> Já to vidím takto:
>
> 1. záleží na prodávaném zboží
> 2. záleží na zažité (zažitých) značkách daného zboží
>
> => toto nejde objektivně vyřešit bez znalosti prodávaného zboží
>
>
> m.
>
>
> Dne 29.7.2014 18:24, Pavel Ungr napsal(a):
>
>> No z pohledu SEO bych dělal spíše jeden e-shop. Jedna doména, jedna
>> značka, menší a konzistentnější náklady. Ovšem podle mě by ta otázka měla
>> jít spíše ze strany obchodního modelu, cílové skupiny a brandingu než SEO.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Pavel Ungr, SEO konzultant
>>
>>
>>
>>
>>
>> Od: Jiri Laburda
>> Odesláno: ‎úterý‎, ‎29‎. ‎července‎ ‎2014 ‎15‎:‎32
>> Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
>>
>>
>>
>>
>>
>> Dobrý den,
>>
>> rád bych se zeptal na klady a zápory řešení eshopu:
>>
>> 1) Mít jeden eshop a propagovat ho, dělat pro něj SEO apod.
>> 2) Mít více eshopů, pod různými názvy, vzájemně je provázat, zanést do
>> zbožáků apod...
>>
>> V čem jsou výhody a nevýhody každého řešení? Setkali jste se s tím, že je
>> lepší mít více podobných eshopů a lépe tak prodávat?
>>
>> Díky za info.
>> --
>> JIŘÍ LABURDA
>> ============================
>> Mobil: 775 065 825
>>
>
>
Received on 29. 07. 2014, 21:16 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME