Re: 1 eshop x více eshopů

From: Jiri Laburda <laburda (zavinac)>
Date: Wed, 30 Jul 2014 07:59:20 +0200
Martine, díky za odpověď. Co přesně chci prodávat bych nerad říkal, jedná
seo zboží v hodnotách 20 - 30 tisíc , které prodává několik dalších eshopů
a jedna firma má cca 10 eshopů.. Tak mě zajímá, proč to tak má, jestli jí
to něco přináší apod..

Jirka

--
JIŘÍ LABURDA
============================
Mobil: 775 065 825



Dne 29. července 2014 19:57 Martin Kolčaba <martin.kolcaba (zavinac) gmail.com>
napsal(a):

> Ono záleží, jaký sortiment dané e-shopy mají mít a jakou cestou se vydáte
> při budování značky. Předpokládám ale, že sortiment mají mít stejný. Pokud
> je to jinak, opravte mne:
>
> Výhody více e-shopů:
> - můžete vybudovat dvě (nebo víc) značky, každou s jiným přístupem,
> servisem, komunikací i cenami, a každou tak zasáhnout jinou cílovou skupinu
>
> Nevýhody více e-shopů:
> - máte v podstatě dvojí práci, musíte budovat dva (nebo víc) obchodů, a
> pokud to děláte jen "kvůli SEO" a provázání e-shopů v naději, že si
> navzájem pomohou ve vyhledávání, bude lepší se soustředit na jeden.
> - co se SEO týká, musíte pro každý ze shopů nastavit vhodnou strategii.
> Většinou to dopadne tak, že jeden z e-shopů bude lepší a druhý horší,
> případně budou oba stejné (špatné)
>
> Ale jak říkal kolega přede mnou, odpovědět na vaši otázku je trošku
> věštěním z křišťálové koule, chtělo by to víc informací:
> - co budete prodávat
> - proč uvažujete nad více e-shopy, jaký je ten důvod?
> - pokud budete mít víc e-shopů, přemýšlel jste, zda pro oba seženete
> dostatečně dobrý obsah?
>
>
> Martin Kolčaba
> Skype: kolcaba.m
> tel. (SK): +421 949 248 820
> tel. (CZ): +420 732 156 613
> *Zůstaňme ve spojení* na Twitteru <https://www.twitter.com/mKolcaba> | na
> Facebooku <http://www.facebook.com/komartcz>
> www.komart.cz | blog.komart.cz
>
>
> Dne 29. července 2014 18:24 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>
> napsal(a):
>
> > No z pohledu SEO bych dělal spíše jeden e-shop. Jedna doména, jedna
> > značka, menší a konzistentnější náklady. Ovšem podle mě by ta otázka měla
> > jít spíše ze strany obchodního modelu, cílové skupiny a brandingu než
> SEO.
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > Pavel Ungr, SEO konzultant
> >
> >
> >
> >
> >
> > Od: Jiri Laburda
> > Odesláno: ‎úterý‎, ‎29‎. ‎července‎ ‎2014 ‎15‎:‎32
> > Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
> >
> >
> >
> >
> >
> > Dobrý den,
> >
> > rád bych se zeptal na klady a zápory řešení eshopu:
> >
> > 1) Mít jeden eshop a propagovat ho, dělat pro něj SEO apod.
> > 2) Mít více eshopů, pod různými názvy, vzájemně je provázat, zanést do
> > zbožáků apod...
> >
> > V čem jsou výhody a nevýhody každého řešení? Setkali jste se s tím, že je
> > lepší mít více podobných eshopů a lépe tak prodávat?
> >
> > Díky za info.
> > --
> > JIŘÍ LABURDA
> > ============================
> > Mobil: 775 065 825
> >
>
Received on 30. 07. 2014, 07:59 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME