Re: 1x a více eshopů

From: Michal Janik - MichalJanik.cz <michal (zavinac)>
Date: Wed, 30 Jul 2014 12:01:23 +0200
Hezké dopoledne všem,
přidám hlas k těm, kdo argumentují smyslem více e-shopů z hlediska 
zboží, zákazníků, případně prodejní strategie. V praxi lze vytvořit 
např. prémiový e-shop s větším rozsahem služeb (montáže, servis, 
poradenství...) a vedle toho levnější diskont. Pokud tento smysl není, 
doporučuji soustředit se na jeden prodejní kanál. I ten spotřebuje 
zdrojů víc než dost.

Co se těch zmínek o tapetování týká:

Heureka
nedovoluje dva silně podobné e-shopy na jedno IČ. Pokud takové najdete, 
napište to podpoře Heureky, ta věc srovná.

Zboží.cz
dříve bylo třeba přikoupit zvláštní pobočku na Firmy.cz. Od dubna jsem 
toto neřešil, tak nevím jak je to nyní. Lze předpokládat snahu 
administrátorů věc řešit.

Fulltext Seznamu
zažil jsem situaci, kdy administrátor ručně zabanoval jeden ze dvou 
duplicitních e-shopů. Pokud máte tento pocit, kontaktujte podporu 
fulltextu. Třeba to zopakuje.



Náklady
dělat každý další prodejní kanál *pořádně* něco stojí. To doporučuji 
zvážit důkladně. "Naflákat" jen tak pár kopií e-shopů a doufat, že to 
vydělá peníze, bych nedoporučil.

Mějte se hezky.

Michal Janík

Michaljanik.cz
Marketing na internetu & poradenství

e-mail: michal (zavinac) janik.name
telefon: +420 777 628 156
web: www.michaljanik.cz

Dne 30.7.2014 v 11:16 Ladislav Dvořák napsal(a):
> Jirko nezlobte se, ale vy se na to díváte z pohledu porovnávačů,
> vyhledávačů, ale připadá mi, že opomíjíte cílovku. Nebo se pletu?
> *Položil jste si otázku, co bude nejlepší pro vaše zákazníky? *Jak se jim
> bude nejlépe nakupovat? Mně připadá, že pořád řešíte jak "očůrat"
> vyhledávače, porovnávače.
> Nevíme o jaký jde produkt, takže si budu vymýšlet. Představte si, že jsem
> sklenář a budu dělat výrobky ze skla - skleněné dveře, skleněné police,
> skleněné sprchové kouty, skleněné stolky...Má, z pohledu mé cílové skupiny,
> smysl udělat více eshopů, webů? Myslím, že ano.
>
> Pokud odpovíte na otázky Martina
> V čem se ty konkurenční e-shopy liší? Mají jiné ceny, jiný přístup, pracují
> jinak s produkty? Nebo jsou všechny na jedno brdo?
>
> tak se určitě spousta lidí vyjádří, jestli to má smysl nebo ne. Z toho co
> jsem pochopil mi přijde, že se ta firma s 10 eshopy snaží podvádět.
>
>
> ________________________________________________________
>
> S pozdravem
> Dvořák Ladislav
>
>
>
>
>
>
> Dne 30. července 2014 9:32 Jiri Laburda <laburda (zavinac) gmail.com> napsal(a):
>
>> Super, děkuji za odpověď... Takže smysl to má kvůli heureka.cz a zboží.cz
>> <http://xn--eda.cz>
>> <http://xn--eda.cz>?
>>
>> --
>> JIŘÍ LABURDA
>> ============================
>> Mobil: 775 065 825
>>
>>
>>
>> Dne 30. července 2014 9:22 slave (zavinac) r3d.cz <slave (zavinac) r3d.cz> napsal(a):
>>
>>> Dejme tomu, že dovážíš bagry z Anglie, nějaká nová značka Buggr ;-) není
>>> špatný udělat "oficiální web" něco jako bagry-buggr.cz, kde budeš mít
>>> třeba i trochu nadsazenou cenu a pak nejlevnejsi-bagry-buggr.cz a tam
>> dáš
>>> menší ceny a Češi budou nakupovat jako diví.. i ta Heuréka ti pojede :-)
>>>
>>> m.
>>>
>>>
>>> Dne 30.7.2014 8:03, Jiri Laburda napsal(a):
>>>
>>>> Dobrý den, ještě bych upřesnil svůj dotaz na to, zda je výhodné mít více
>>>> eshopů nebo jeden.. Mám produkt, který sám do ČR dovážím a nemám žádné
>>>> dealery, kteří by ho prodávali. Na Heureka.cz se tedy nepáruji, takže
>>>> uvažuji o tom, že pokud bych měl více eshopů, dalo by se lépe párovat a
>>>> být
>>>> tak vidět.. Je moje myšlenka správná, nebo zcestná?
>>>> --
>>>> JIŘÍ LABURDA
>>>> ============================
>>>> Mobil: 775 065 825
>>>>
>>>
>>>
>>> --
>>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>>> -----------------------------------------------------------------------
>>>
>>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>>
>>>
Received on 30. 07. 2014, 12:01 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME