Re: sprostá trička

From: Ladislav Dvořák <dvorak (zavinac)>
Date: Sat, 23 Aug 2014 12:52:35 +0200
OK, díky moc.

________________________________________________________

S pozdravem
Dvořák Ladislav

Tel:+420 777 03 33 73 | Mail: dvorak (zavinac) ladislav.eu | Web:
http://dvorak.ladislav.eu


Dne 23. srpna 2014 12:49 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com> napsal(a):

> Nezdá se, že by s tím měli problém:
>
>
> https://www.google.cz/search?q=ty+py%C4%8Do&oq=ty+py%C4%8Do&aqs=chrome..69i57.2597j0j1&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
>
>
> https://www.google.cz/search?es_sm=93&q=ty+pi%C4%8Do&spell=1&sa=X&ei=qnH4U-K5OKqr0QXUkYDgDw&ved=0CBsQBSgA
>
>
>
>
>
>
> Pavel Ungr
>
>
>
>
>
> Od: Ladislav Dvořák
> Odesláno: ‎sobota‎, ‎23‎. ‎srpna‎ ‎2014 ‎12‎:‎48
> Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
>
>
>
>
>
> Pavle díky moc, takže se toho nemusíme bát? Nehrozí nějaký problém ze
> strany vyhledávačů za podobné produkty?
> Právě proto jsem psal o té analýze KW, na ta drsná slova není hotová a musí
> se udělat, ale primárně mi šlo o to, jestli vůbec vyhledávač takový produkt
> bude zobrazovat v SERP.
>
> ________________________________________________________
>
> S pozdravem
> Dvořák Ladislav
>
> Tel:+420 777 03 33 73 | Mail: dvorak (zavinac) ladislav.eu | Web:
> http://dvorak.ladislav.eu
>
>
> Dne 23. srpna 2014 12:40 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com> napsal(a):
>
> > Z pohledu vyhledávačů v tom problém není. Ovšem určitě bych zvážil to
> > rozdělení sortimentu. Zásadnější otázkou ale je, co budou zákazníci
> zadávat
> > do vyhledávačů, když budou chtít trička tohoto typu.
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > Pavel Ungr
> >
> >
> >
> >
> >
> > Od: Ladislav Dvořák
> > Odesláno: ‎sobota‎, ‎23‎. ‎srpna‎ ‎2014 ‎9‎:‎09
> > Komu: seo (zavinac) nawebu.cz
> >
> >
> >
> >
> >
> > Pánové moc prosím o radu.
> >
> > Můj klient se chystá spustit eshop, kde bude prodávat
> > trička na míru. Respektive bude dělat potisky na trička, na míru, ale
> > bude mít i hotové produkty.
> > Problém je v tom, že chce dělat i trička se sprostými nápisy. Např.
> > fuck you, shit, vole...si myslím, že by nebyl problém, ale on chce jít
> > ještě dále, např. pí..,čur...,nes.. mě, jdi do pí.., atd atd.
> >
> > No a já se ptám, co na to vyhledávače, porovnávače...? Máte někdo
> > podobnou zkušenost?
> >
> > Na eshopu budou i normální trička, s normálními potisky, jedna sekce
> > ale bude taková jak jsem popsal.
> >
> > Máme velkou konkurenční výhodu v podobě digitálního tisku, tím bychom
> > měli být nejlevnější v Česku, digitální tisk je velmi kvalitní,
> > neodlupuje se...ale klient prostě vidí díru na trhu a do těch
> > sprostých slov chce jít za každou cenu.
> >
> > Co mi prosím poradíte?
> >
> > Díky moc.
> > ________________________________________________________
> >
> > S pozdravem
> >
> > Dvořák Ladislav
> >
> > Tel:+420 777 03 33 73 | Mail: dvorak (zavinac) ladislav.eu | Web:
> > http://dvorak.ladislav.eu
> >
> > --
> > ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> > SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> > Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> > jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> > stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> > SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
> > -----------------------------------------------------------------------
> >
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> > Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
> >
>
Received on 23. 08. 2014, 12:52 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME