Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox

From: Lukas Ch. <lukas.chudy (zavinac)>
Date: Fri, 8 May 2015 09:03:50 +0200
Dobrý den Pavle,

děkuji za rychlou rekaci. Ano, vycházel jsem z časové shody.  23. september
byl datum ohlášení postupného rolloutu Pandy 4.1 . Zde jsou data organic
search traffic:
[image: Inline images 1]


(Penguin by to být neměl)

2015-05-08 8:56 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:

> Lukáši a jak víte, že to byla Panda? Pouze na základě časové shody?
>
> Pavel Ungr
>
>
> > Date: Fri, 8 May 2015 08:55:04 +0200
> > Subject: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
> > From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
> > To: seo (zavinac) nawebu.cz
> >
> > Zdravím Vás kolegové,
> >
> > aktuálně jsem narazil na "SEO hlavolam" a rád bych Vás poprosil o Váš
> > názor. Analyzuju příčiny penalizace amerického zpravodajského portálu
> > theepochtimes com. Portál dostal zásah po nasazení Panda 4.1.Téměř 80%
> drop
> > organic search trafficu 2 dny po oznámení nasazení Panda 4.1.
> >
> >    - Portál má kvalitní, uníkátní obsah
> >    - Je to opravdový zpravodajský web - což by měla 4.1 naopak podpořit
> >    - Portál má "fresh content" každý den, celkově přes 250 000 indexed
> pages
> >    - Portál má krásný a přirozený linkprofil i "citation rank"
> >    - GWT nehlásí nic, vše vypadá OK
> >    - page speed ok, mobilní verze ok
> >
> > Chyby, které jsem identifikoval
> >
> >    - několik problémů s html kódem - nemyslím si však, že by tohle měl
> být
> >    problém penalizace
> >    - na portálu se objevují robustní, kvalitní, dlouhé a odborné články.
> >    Zároveň však i "easy" obsah (videa s kočičkami atd). Z URL struktury
> (ani z
> >    hlediska uživatele)  není oddělení typu kvality obsahu úplně jasné.
> Napadlo
> >    mně tedy, jestli penalizace nebude způsobena tím, že v očích googlu
> vypadá
> >    portál "nedůvěryhodně a neodborně", třeba jako content farma (na což
> je
> >    právě 4.1 zaměřena). Pokud je tato hypotéza správná, tak jako řešení
> mně
> >    napadá: projasnit URL strukturu, jasně oddělit "easy" content od
> poctivé
> >    novinařiny, rozvést u každého článku detaily o autorovi, zavést
> authorship
> >    a provázat to s G+ profilama všech novinářů a další věci pro zvýšení
> dojmu
> >    odbornosti článků...
> >    - User engagement je poněkud špatný - čekal bych však, že u velkých
> news
> >    portálů to není neobvyklý. Bounce rate přes 90%, délka návštěvy 1 -
> 10s je
> >    na 87% - samozřejmě bude super, pokud se to podaří zlepšit, ale může
> být
> >    toto jeden z faktorů penalizace?
> >    - Lze tohle považovat za příliš vysoké Ad-to-content ratio?
> >
> > Napadá Vás někoho, proč se Panda 4.1 rozhodla právě tento web
> penalizovat?
> > Já bych totiž čekal nárůst a ne propad po nasazení 4.1.
> >
> > Moc děkuji za Váš čas a názory.
> >
> >
> > --
> > Lukáš Chudý
>
>



-- 
Lukáš Chudý

Predator Marketing s.r.o., jednatel
www.PredatorMarketing.cz , +420 773 525 212

image.png
Received on 08. 05. 2015, 09:03 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME