Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox

From: Lukas Ch. <lukas.chudy (zavinac)>
Date: Sun, 10 May 2015 17:51:28 +0200
No právé ten propad byl absolutní, na všechny KW.

V robots txt a js zakázané nejsou, ale v GWT vidím zvláštní věc. V sekci
"Načíst jako google" (opravdu roztomilý název) je u každého stránky oznam,
že některé zdroje se nenačetli a ve výčtu je několik scriptů označeno jako
"blokováno". Jde o scripty pro služby jako adsensem sharethourgh atd. Je to
normální jev, že to google sám od sebe blokuje a pak si na to stěžuje?

Může být vážným problémem, který znesnaďnuje googlu pochopení struktury
webu řetězec "n3/", který se nachází na začátku url  každé podstránky?

Setkali jste se s případem, kdy byl příčinou přepadu slabý User engagement,
případně vysoký Ad-to-content ratio?



2015-05-10 16:40 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:

> Už jsem se parkrát setkal, že jsme se na práv na to nachytal. Takže bych
> se spíše spoléhak na nějaké analýzy propadu než na přesnou časovou shodu.
> Nevidíte vzor v propadlých frázích, URL? Nemáte zakázané v robots.txt css
> a js?
>
> Pavel Ungr
>
>
> Date: Fri, 8 May 2015 09:03:50 +0200
> Subject: Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
> From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
> To: seo (zavinac) nawebu.cz
>
> Dobrý den Pavle,
> děkuji za rychlou rekaci. Ano, vycházel jsem z časové shody.  23.
> september byl datum ohlášení postupného rolloutu Pandy 4.1 . Zde jsou data
> organic search traffic:
>
>
> (Penguin by to být neměl)
> 2015-05-08 8:56 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:
> Lukáši a jak víte, že to byla Panda? Pouze na základě časové shody?
>
>
>
> Pavel Ungr
>
>
>
>
>
> > Date: Fri, 8 May 2015 08:55:04 +0200
>
> > Subject: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
>
> > From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
>
> > To: seo (zavinac) nawebu.cz
>
> >
>
> > Zdravím Vás kolegové,
>
> >
>
> > aktuálně jsem narazil na "SEO hlavolam" a rád bych Vás poprosil o Váš
>
> > názor. Analyzuju příčiny penalizace amerického zpravodajského portálu
>
> > theepochtimes com. Portál dostal zásah po nasazení Panda 4.1.Téměř 80%
> drop
>
> > organic search trafficu 2 dny po oznámení nasazení Panda 4.1.
>
> >
>
> >    - Portál má kvalitní, uníkátní obsah
>
> >    - Je to opravdový zpravodajský web - což by měla 4.1 naopak podpořit
>
> >    - Portál má "fresh content" každý den, celkově přes 250 000 indexed
> pages
>
> >    - Portál má krásný a přirozený linkprofil i "citation rank"
>
> >    - GWT nehlásí nic, vše vypadá OK
>
> >    - page speed ok, mobilní verze ok
>
> >
>
> > Chyby, které jsem identifikoval
>
> >
>
> >    - několik problémů s html kódem - nemyslím si však, že by tohle měl
> být
>
> >    problém penalizace
>
> >    - na portálu se objevují robustní, kvalitní, dlouhé a odborné články.
>
> >    Zároveň však i "easy" obsah (videa s kočičkami atd). Z URL struktury
> (ani z
>
> >    hlediska uživatele)  není oddělení typu kvality obsahu úplně jasné.
> Napadlo
>
> >    mně tedy, jestli penalizace nebude způsobena tím, že v očích googlu
> vypadá
>
> >    portál "nedůvěryhodně a neodborně", třeba jako content farma (na což
> je
>
> >    právě 4.1 zaměřena). Pokud je tato hypotéza správná, tak jako řešení
> mně
>
> >    napadá: projasnit URL strukturu, jasně oddělit "easy" content od
> poctivé
>
> >    novinařiny, rozvést u každého článku detaily o autorovi, zavést
> authorship
>
> >    a provázat to s G+ profilama všech novinářů a další věci pro zvýšení
> dojmu
>
> >    odbornosti článků...
>
> >    - User engagement je poněkud špatný - čekal bych však, že u velkých
> news
>
> >    portálů to není neobvyklý. Bounce rate přes 90%, délka návštěvy 1 -
> 10s je
>
> >    na 87% - samozřejmě bude super, pokud se to podaří zlepšit, ale může
> být
>
> >    toto jeden z faktorů penalizace?
>
> >    - Lze tohle považovat za příliš vysoké Ad-to-content ratio?
>
> >
>
> > Napadá Vás někoho, proč se Panda 4.1 rozhodla právě tento web
> penalizovat?
>
> > Já bych totiž čekal nárůst a ne propad po nasazení 4.1.
>
> >
>
> > Moc děkuji za Váš čas a názory.
>
> >
>
> >
>
> > --
>
> > Lukáš Chudý
>
>
>
> --
> Lukáš Chudý
> Predator Marketing s.r.o., jednatelwww.PredatorMarketing.cz , +420 773
> 525 212
>
>
>




-- 
Lukáš Chudý

Predator Marketing s.r.o., jednatel
www.PredatorMarketing.cz , +420 773 525 212
Received on 10. 05. 2015, 17:51 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME