RE: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox

From: Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac)>
Date: Sun, 10 May 2015 17:53:04 +0200
V tom bych viděl problém, Google si IMHO neblokuje nic co mu sám nezakážete. Zkusil bych to prověřit.

Pavel Ungr


> Date: Sun, 10 May 2015 17:51:28 +0200
> Subject: Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
> From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
> To: seo (zavinac) nawebu.cz
> 
> No právé ten propad byl absolutní, na všechny KW.
> 
> V robots txt a js zakázané nejsou, ale v GWT vidím zvláštní věc. V sekci
> "Načíst jako google" (opravdu roztomilý název) je u každého stránky oznam,
> že některé zdroje se nenačetli a ve výčtu je několik scriptů označeno jako
> "blokováno". Jde o scripty pro služby jako adsensem sharethourgh atd. Je to
> normální jev, že to google sám od sebe blokuje a pak si na to stěžuje?
> 
> Může být vážným problémem, který znesnaďnuje googlu pochopení struktury
> webu řetězec "n3/", který se nachází na začátku url  každé podstránky?
> 
> Setkali jste se s případem, kdy byl příčinou přepadu slabý User engagement,
> případně vysoký Ad-to-content ratio?
> 
> 
> 
> 2015-05-10 16:40 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:
> 
> > Už jsem se parkrát setkal, že jsme se na práv na to nachytal. Takže bych
> > se spíše spoléhak na nějaké analýzy propadu než na přesnou časovou shodu.
> > Nevidíte vzor v propadlých frázích, URL? Nemáte zakázané v robots.txt css
> > a js?
> >
> > Pavel Ungr
> >
> >
> > Date: Fri, 8 May 2015 09:03:50 +0200
> > Subject: Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
> > From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
> > To: seo (zavinac) nawebu.cz
> >
> > Dobrý den Pavle,
> > děkuji za rychlou rekaci. Ano, vycházel jsem z časové shody.  23.
> > september byl datum ohlášení postupného rolloutu Pandy 4.1 . Zde jsou data
> > organic search traffic:
> >
> >
> > (Penguin by to být neměl)
> > 2015-05-08 8:56 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:
> > Lukáši a jak víte, že to byla Panda? Pouze na základě časové shody?
> >
> >
> >
> > Pavel Ungr
> >
> >
> >
> >
> >
> > > Date: Fri, 8 May 2015 08:55:04 +0200
> >
> > > Subject: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
> >
> > > From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
> >
> > > To: seo (zavinac) nawebu.cz
> >
> > >
> >
> > > Zdravím Vás kolegové,
> >
> > >
> >
> > > aktuálně jsem narazil na "SEO hlavolam" a rád bych Vás poprosil o Váš
> >
> > > názor. Analyzuju příčiny penalizace amerického zpravodajského portálu
> >
> > > theepochtimes com. Portál dostal zásah po nasazení Panda 4.1.Téměř 80%
> > drop
> >
> > > organic search trafficu 2 dny po oznámení nasazení Panda 4.1.
> >
> > >
> >
> > >    - Portál má kvalitní, uníkátní obsah
> >
> > >    - Je to opravdový zpravodajský web - což by měla 4.1 naopak podpořit
> >
> > >    - Portál má "fresh content" každý den, celkově přes 250 000 indexed
> > pages
> >
> > >    - Portál má krásný a přirozený linkprofil i "citation rank"
> >
> > >    - GWT nehlásí nic, vše vypadá OK
> >
> > >    - page speed ok, mobilní verze ok
> >
> > >
> >
> > > Chyby, které jsem identifikoval
> >
> > >
> >
> > >    - několik problémů s html kódem - nemyslím si však, že by tohle měl
> > být
> >
> > >    problém penalizace
> >
> > >    - na portálu se objevují robustní, kvalitní, dlouhé a odborné články.
> >
> > >    Zároveň však i "easy" obsah (videa s kočičkami atd). Z URL struktury
> > (ani z
> >
> > >    hlediska uživatele)  není oddělení typu kvality obsahu úplně jasné.
> > Napadlo
> >
> > >    mně tedy, jestli penalizace nebude způsobena tím, že v očích googlu
> > vypadá
> >
> > >    portál "nedůvěryhodně a neodborně", třeba jako content farma (na což
> > je
> >
> > >    právě 4.1 zaměřena). Pokud je tato hypotéza správná, tak jako řešení
> > mně
> >
> > >    napadá: projasnit URL strukturu, jasně oddělit "easy" content od
> > poctivé
> >
> > >    novinařiny, rozvést u každého článku detaily o autorovi, zavést
> > authorship
> >
> > >    a provázat to s G+ profilama všech novinářů a další věci pro zvýšení
> > dojmu
> >
> > >    odbornosti článků...
> >
> > >    - User engagement je poněkud špatný - čekal bych však, že u velkých
> > news
> >
> > >    portálů to není neobvyklý. Bounce rate přes 90%, délka návštěvy 1 -
> > 10s je
> >
> > >    na 87% - samozřejmě bude super, pokud se to podaří zlepšit, ale může
> > být
> >
> > >    toto jeden z faktorů penalizace?
> >
> > >    - Lze tohle považovat za příliš vysoké Ad-to-content ratio?
> >
> > >
> >
> > > Napadá Vás někoho, proč se Panda 4.1 rozhodla právě tento web
> > penalizovat?
> >
> > > Já bych totiž čekal nárůst a ne propad po nasazení 4.1.
> >
> > >
> >
> > > Moc děkuji za Váš čas a názory.
> >
> > >
> >
> > >
> >
> > > --
> >
> > > Lukáš Chudý
> >
> >
> >
> > --
> > Lukáš Chudý
> > Predator Marketing s.r.o., jednatelwww.PredatorMarketing.cz , +420 773
> > 525 212
> >
> >
> >
> 
> 
> 
> 
> -- 
> Lukáš Chudý
> 
> Predator Marketing s.r.o., jednatel
> www.PredatorMarketing.cz , +420 773 525 212
 		 	   		  
Received on 10. 05. 2015, 17:53 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME