Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox

From: Filip Podstavec <filip.podstavec (zavinac)>
Date: Sun, 10 May 2015 20:42:43 +0200
Zdravím Lukáši,
  problém bude primárně v obsahu, který přebíráte s naprosto minimální 
úpravou z jiných webů.

  * http://copyscape.com/view.php?o=15794&u=http%3A%2F%2Fpeakoil.com%2Fconsumption%2Fare-flying-cars-for-real&t=1431283090&s=http%3A%2F%2Fwww.theepochtimes.com%2Fn3%2F1348434-are-flying-cars-for-real-this-time%2F&w=236&i=1&r=7
  * http://copyscape.com/view.php?o=15865&u=http%3A%2F%2Fcumberlink.com%2Fentertainment%2Fbritain-s-new-princess-is-named-charlotte-elizabeth-diana%2Farticle_64403182-3d30-53f3-bfda-fe3be0f8e6e2.html&t=1431283275&s=http%3A%2F%2Fwww.theepochtimes.com%2Fn3%2F1344450-meet-princess-charlotte-elizabeth-diana-photos%2F&w=130&i=1&r=10


Mějte se,
Filip Podstavec

Dne 10.5.2015 v 17:53 Pavel Ungr napsal(a):
> V tom bych viděl problém, Google si IMHO neblokuje nic co mu sám nezakážete. Zkusil bych to prověřit.
>
> Pavel Ungr
>
>
>> Date: Sun, 10 May 2015 17:51:28 +0200
>> Subject: Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
>> From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
>> To: seo (zavinac) nawebu.cz
>>
>> No právé ten propad byl absolutní, na všechny KW.
>>
>> V robots txt a js zakázané nejsou, ale v GWT vidím zvláštní věc. V sekci
>> "Načíst jako google" (opravdu roztomilý název) je u každého stránky oznam,
>> že některé zdroje se nenačetli a ve výčtu je několik scriptů označeno jako
>> "blokováno". Jde o scripty pro služby jako adsensem sharethourgh atd. Je to
>> normální jev, že to google sám od sebe blokuje a pak si na to stěžuje?
>>
>> Může být vážným problémem, který znesnaďnuje googlu pochopení struktury
>> webu řetězec "n3/", který se nachází na začátku url  každé podstránky?
>>
>> Setkali jste se s případem, kdy byl příčinou přepadu slabý User engagement,
>> případně vysoký Ad-to-content ratio?
>>
>>
>>
>> 2015-05-10 16:40 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:
>>
>>> Už jsem se parkrát setkal, že jsme se na práv na to nachytal. Takže bych
>>> se spíše spoléhak na nějaké analýzy propadu než na přesnou časovou shodu.
>>> Nevidíte vzor v propadlých frázích, URL? Nemáte zakázané v robots.txt css
>>> a js?
>>>
>>> Pavel Ungr
>>>
>>>
>>> Date: Fri, 8 May 2015 09:03:50 +0200
>>> Subject: Re: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
>>> From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
>>> To: seo (zavinac) nawebu.cz
>>>
>>> Dobrý den Pavle,
>>> děkuji za rychlou rekaci. Ano, vycházel jsem z časové shody.  23.
>>> september byl datum ohlášení postupného rolloutu Pandy 4.1 . Zde jsou data
>>> organic search traffic:
>>>
>>>
>>> (Penguin by to být neměl)
>>> 2015-05-08 8:56 GMT+02:00 Pavel Ungr <necodymiconer (zavinac) hotmail.com>:
>>> Lukáši a jak víte, že to byla Panda? Pouze na základě časové shody?
>>>
>>>
>>>
>>> Pavel Ungr
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>> Date: Fri, 8 May 2015 08:55:04 +0200
>>>> Subject: SEO hlavolam - Panda 4.1 paradox
>>>> From: lukas.chudy (zavinac) gmail.com
>>>> To: seo (zavinac) nawebu.cz
>>>> Zdravím Vás kolegové,
>>>> aktuálně jsem narazil na "SEO hlavolam" a rád bych Vás poprosil o Váš
>>>> názor. Analyzuju příčiny penalizace amerického zpravodajského portálu
>>>> theepochtimes com. Portál dostal zásah po nasazení Panda 4.1.Téměř 80%
>>> drop
>>>
>>>> organic search trafficu 2 dny po oznámení nasazení Panda 4.1.
>>>>     - Portál má kvalitní, uníkátní obsah
>>>>     - Je to opravdový zpravodajský web - což by měla 4.1 naopak podpořit
>>>>     - Portál má "fresh content" každý den, celkově přes 250 000 indexed
>>> pages
>>>
>>>>     - Portál má krásný a přirozený linkprofil i "citation rank"
>>>>     - GWT nehlásí nic, vše vypadá OK
>>>>     - page speed ok, mobilní verze ok
>>>> Chyby, které jsem identifikoval
>>>>     - několik problémů s html kódem - nemyslím si však, že by tohle měl
>>> být
>>>
>>>>     problém penalizace
>>>>     - na portálu se objevují robustní, kvalitní, dlouhé a odborné články.
>>>>     Zároveň však i "easy" obsah (videa s kočičkami atd). Z URL struktury
>>> (ani z
>>>
>>>>     hlediska uživatele)  není oddělení typu kvality obsahu úplně jasné.
>>> Napadlo
>>>
>>>>     mně tedy, jestli penalizace nebude způsobena tím, že v očích googlu
>>> vypadá
>>>
>>>>     portál "nedůvěryhodně a neodborně", třeba jako content farma (na což
>>> je
>>>
>>>>     právě 4.1 zaměřena). Pokud je tato hypotéza správná, tak jako řešení
>>> mně
>>>
>>>>     napadá: projasnit URL strukturu, jasně oddělit "easy" content od
>>> poctivé
>>>
>>>>     novinařiny, rozvést u každého článku detaily o autorovi, zavést
>>> authorship
>>>
>>>>     a provázat to s G+ profilama všech novinářů a další věci pro zvýšení
>>> dojmu
>>>
>>>>     odbornosti článků...
>>>>     - User engagement je poněkud špatný - čekal bych však, že u velkých
>>> news
>>>
>>>>     portálů to není neobvyklý. Bounce rate přes 90%, délka návštěvy 1 -
>>> 10s je
>>>
>>>>     na 87% - samozřejmě bude super, pokud se to podaří zlepšit, ale může
>>> být
>>>
>>>>     toto jeden z faktorů penalizace?
>>>>     - Lze tohle považovat za příliš vysoké Ad-to-content ratio?
>>>> Napadá Vás někoho, proč se Panda 4.1 rozhodla právě tento web
>>> penalizovat?
>>>
>>>> Já bych totiž čekal nárůst a ne propad po nasazení 4.1.
>>>> Moc děkuji za Váš čas a názory.
>>>> --
>>>> Lukáš Chudý
>>>
>>>
>>> --
>>> Lukáš Chudý
>>> Predator Marketing s.r.o., jednatelwww.PredatorMarketing.cz , +420 773
>>> 525 212
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>> -- 
>> Lukáš Chudý
>>
>> Predator Marketing s.r.o., jednatel
>> www.PredatorMarketing.cz , +420 773 525 212
>   		 	   		
Received on 10. 05. 2015, 20:42 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME